sobota, 7 stycznia 2012

hej!

ten tydzień był wyjątkowo miły, miałam 3 dni wolnego, dziś jestem w pracy.
w środę obchodziłam swoje 21 urodziny:)
dostałam też paczkę od swojej czytelniczki ;)! chciała mi oddać tylko jedną rzecz a dostałam mnóstwo kosmetyków:) poźniej zrobie zdjęcia i pokażę Wam co dokładniej dostałam, dziękuję Paulinko :*

dziś jak już napisałam jestem w pracy i baaardzo się nudzę :)
więc oczywiście zrobiłam kilka zdjęc moim komputerkiem:) zdjęcia są jakości jakbym je robiła kalkulatorem :P

kończę o 14 więc nie ma tragedii, dziś wieczorem zrobię sobie domowe spa :)

do środy mam wolne więc wykorzystam ten czas na leniuchowanie z K. :*
wyjedziemy sobie i będziemy mieli troche spokoju:)
koszula w biało-niebieskie paski (czego nie widać) - no name
spódniczka - bershka, %60 zł
pasek - z szafy mamy






ostatnio kupiłam też biała koszulkę z vero mody
kosztowała chyba 89 zł 
ja mam xs
bardzo ją lubię:)









11 komentarzy:

  1. slicznie wygladasz ale okropnie szczuplutka jestes :(

    OdpowiedzUsuń
  2. w ver modzie są fajne rzeczy też kupiłam fajna koszulkę na pewno ja pokaże :) niebieks koszulka super jest

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka z VM wygląda super- chyba tez się na nią skuszę jeśli ją tylko znajdę:) Lubię takie proste i białe koszulki. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że zaraz konczysz prace , to miłego pracowania no i wypoczynku w domu!:)
    Ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznotka;) a to już nie studiujesz ?

    zaza

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kim jesteś w sklepie? bo chyba nie sprzedawczynią? chyba że zdejmujesz fartuszek. Ładna jest ta niebieska koszula:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. taka pani ekspedientka fiu fiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz szkoda, że już nie kręcisz filmików na yt:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie. nie studiujesz już?

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj pieknie ta biala koszula jest rewelacyjna!!
    pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *