wtorek, 24 stycznia 2012

kolejne zakupy

ehhh..
musiałam pójść dziś do drogerii hebe wykorzystać bon na 30 zł :)
dołożyłam jeszcze dyszkę i dostałam bon na 10 zł:)

co kupiłam ?

essence studio nails better than gel nails. 
kupiłam za 19 zł, cena początkowa 50 zł :)







olej laurowy

jestem zachwycona mydłem aleppo które zawiera olej laurowy. 

Olej laurowy znany jest ze swoich właściwościprzeciwtrądzikowych, jest również skutecznym środkiem pobudzającym wzrost włosów, oraz pomagającym w walce z łupieżem.
Olej można stosować punktowo na pryszcze.
Olejek z liści laurowych może być wcierany przy bólach reumatycznych, zwichnięciach, opuchnięciach ścięgna.
Olej ma ciemnzieloną barwę, bardzo intensywny zapach. Jego konsystencja w temeperaturze pokojowej jest stala ale wystarczy mała zmiana alby olej zaczął się topić. Dzięki temu szybko wchłania się w skórę.






czekacie na jakąś recenzję :)?

buziaki :****

19 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) śliczny kolor lakieru z essence.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę zestawu z essence ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś pokazać jak ten lakier z essence wygląda na pazurkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw essence jest w jakieś promocji? odp. proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie u mnie tak, chyba te zestawy się nie sprzedawały, mam je wlasnie na paznokciach i super efekt dają :)

      Usuń
  5. Ooo mój ulubiony lakier! :) Nawet mam go teraz na paznokciach, śliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś włosy wypadały mi garściami, olejek laurowy wcierany w skórę głowy zdziałał cuda:) polecam:D muszę go wypróbować na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile kosztuje ten olej laurowy?? mozna go dostac w aptece? czy bardziej w zielarskim?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 20 zł ;)
      nie znalazłam go w aptece, bardziej zielarski, ja go kupiłam przez internet :)

      Usuń
  8. zazroszczę drogerii Hebe
    a te płatki pod oczy sprawdzają się? w jakiej są cenie?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam cały czas Gosiu na wpis odnośnie twojej pielęgnacji twarzy:) i ocm:) od lat chodze do dermatologow jest lepiej ale nie tak pieknie jak u Ciebie a z tego co widziałam po wczesniejszych zdjeciach to mam wlasnie taki problem jak mialas. w maju czekaja mnie bardzo wazne wydarzenia i chcialabym do tej pory tez doprowadzic buzie do jak najlepszego wygladu. z gory dziekuje.ola

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakiej cenie są te płatki pod oczy i czy dostanę je w rossmanie? :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko ile włosów łonowców na tych fotach!!! fuj!

      Usuń
    2. łonowiec to Ty się miałaś nazywać..

      Usuń
  11. mnie ten żel do mycia twarzy Biały Jeleń uczulił:(

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób recenzję tego peelingu z sorayi,jestem bardzo ciekawe jego działania i jak się sprawdza na cerze problematycznej.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *