środa, 11 stycznia 2012

mydlarnia u franciszka

hej!
wczoraj odkryłam sklep internetowy mydlarnia u franciszka :)
jak się okazało sklep stacjonarny znajduje się koło mojego domu - szok!

dziś po pracy poszłam do mydlarni i kupiłam 3 rzeczy :)

olej arganowy 100 ml. mydło aleppo 70% i szampon z glinką ghassoul i proteinami jedwabiu.

http://www.mydlarnia.info/szampon-twardy-z-glinka--do-wlos-243w-zniszczonych-cat-214-id-367.aspx

http://www.mydlarnia.info/mydlo-oliwkowo-laurowe-z-aleppo-70--cat-226-id-721.aspx

http://www.mydlarnia.info/olej-arganowy-bio--eliksir-mlodosci-100-ml-cat-218-id-629.aspx



mydło aleppo 70% - 44zł




olej arganowy 100ml - 69zł


aleppo



ostatnio kupiłam też olej konopny :) 
miałam już , ale gdzieś się zgubił:(

Olej konopny, to cenny surowiec, ze względu na jego wykorzystanie w dermatologii i w pozostałych dziedzinach medycyny. Olej ten wykazuje również właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne, regeneracyjne i odżywcze. 



szampon ziołowy fitomed do włosów suchych i normalnych :)


będziecie chciały recenzje tych produktów ? 

buziaki,
Gonia:)

7 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką oleju konopnego. Kiedyś nakładałam go cienką warstwą na twarz na noc. Teraz swoja mieszankę olejową do mycia twarzy robię na bazie oleju konopnego. Świetnie się sprawdza do cery tłustej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chce recenzje, szczególnie tego szamponu w kostce.
    Studiujesz jeszcze Gosiu?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również chciałabym recenzje:) i czekam bardzo na wpis z Twoją pielegnacja twarzy i tym jakie oleje wykorzystujesz do ocm:) z góry wielkie dzięki:)ola

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy również na prezenty jakie dostałaś na urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, ostatnio podglądam Twojego bloga ;) też używam czasami oleju arganowego (na marginesie, swój kupiłam w aptece dbam o zdrowie- można zamówić na doz.pl za ok 40zł za 100ml) i uważaj bo może po nim wysypać. Mam cerę mieszaną i w strefie T po 3 zastosowaniach pojawiły się krostki- teraz używam go tylko na miejsca przesuszone.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. recenzje zawsze mile widziane:) produkty pięknie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super asortyment. A czy są jakieś rabaty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *