sobota, 14 stycznia 2012

studia

hej!

wiele z Was pyta mnie czy nadal studiuje..
wiem, nic nie wspominam o studiach..

skończyłam pierwszy rok na dziennych, w wakacje znalazłam pracę, w sumie miała to być praca na okres letni, od października chciałam normalnie studiować, ale chyba za bardzo się wkręciłam i pracuję tam do dziś.
przeniosłam się na studia zaoczne. studiuję na tej samej uczelni, jestem na drugim roku.
i nie zmieniłam kierunku, w dalszym ciągu jest to kosmetologia.

zastanawiam się czasem czy dobrze zrobiłam, przenosząc się.
trudno jest pogodzić pracę z nauką i jeszcze z innymi obowiązkami.

jutro(w sumie to już dziś) czeka mnie trudny dzień w szkole, mam dwa egzaminy : farmakologia i dermatologia... jestem wyczerpana..
cały tydzień wstawania o 5 rano.. chociaż chyba już się trochę przyzwyczaiłam.


buziaki:*

10 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że bardzo dobrze zrobiłaś. Wielu studentów po studiach nie ma doświadczenia w swoim zawodzie, przez co ciężej znaleźć im pracę. Praktyki to jednak nie praca. Później będzie Ci łatwiej z dyplomem i doświadczeniem.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za egzaminy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego, co widać na zdjeciach, praca nie jest zbytnio w zawodzie :P a poza tym ja się z Tobą nie zgodzę - studiowanie (dziennie) to najpiękniejszy czas w życiu. jak ktoś nie MUSI, to nie warto sobie tego odbierać. pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. jeśłi można wiedzieć, gdzie studiujesz kosmetologię ? bo mnie bardzo ciekawi ten kierunek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram Iwetto:) Wiadomo, że okres dziennych studiów to fajny czas i ja się bardzo cieszę, że dane mi go było przeżyć, cudne 5 lat, ale uwazam, mimo tego obawiam sie, ze jak za pol roku je skoncze i bede miala 3 rozne dyplomy to i tak nie znajde pracy bo nie mam zbytniego doswiadczenia. :) Po znajomych te widze, ze Ci ktorzy chociaz mgr zrobili zaocznie to mieli lepszy start:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej;)ja zrobiłam zupełnie tak jak ty tylko pracuje w mc i jest strasznie chodzę nie wyspana ,nawet nie mam czasu dla znajomych a teraz z pracą jest jak jest przynajmiej mam na swoje wydadki..tylko jeszcze dojazdy do Warszawy...masakra:((

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy notka z prezentami i paczka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem Was... Zgadzam się z tym, że warto studiować zaocznie i pracować, zdobywać doświadczenie, ale jeśli tak jak Gosi studiujesz kosmetologię a pracujesz w spożywczaku to na jedno wychodzi w jakim trybie studiuje, bo tak czy inaczej jest do tyłu jeśli chodzi o doświadczenie zawodowe. No chyba, że pracę w sklepie przyszły pracodawca potraktuje jako doświadczenie w pracy z klientem.

    OdpowiedzUsuń
  7. no dobra ale każdy chyba widzi jakie mamy czasy prawda?? mieć a nie mieć pracy.. nie wszyscy mają bogatych rodziców którzy na wszystko dają, więc trzeba się łapać każdej pracy jak chce się mieć choćby na swoje zachcianki albo opłacenie studiów zaocznych. Teraz dostać pracę w zawodzie bez doświadczenia graniczy z cudem, bo wszedzie potrzebuja tego doswiadczenia ale nikt nie chce dać szansy żeby je zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie się zgadzam, teraz trudno o pracę w zawodzie..nie wszyscy mają bogatych rodziców a życie wcale nie jest takie łatwe.W tych czasach młodzi ludzie,którzy pracują mają cieżko,więc każdy cieszy się z obojetnie jakiej pracy;))trzeba iść do przodu i nigdy się nie poddawać..A takie osoby jak Gonia trzeba podziwiać bo barzo ciężko jest pogodzić pracę ze szkołą..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *