czwartek, 19 stycznia 2012

zakupy

ostatnio myślałam nad zakupem jakiegoś bronzera, kiedyś używałam go codziennie, nie wyobrazałam sobie makijażu bez wykonturowania twarzy. teraz używam tylko różu.
dziś poszłam do drogerii i zdecydowałam się na bronzer z rimmela.

pokażę Wam co dziś kupiłam w drogerii hebe :)



bronzer rimmel :)



płatki pod oczy


tusz essence
już go miałam, byłam z niego bardzo zadowolona :)


tisane w szyfcie

zawsze używałam tego w słoiczku :) uwielbiam za zapach!


dla brata Kamila kupiliśmy perfumy dejwida przystojniaka :D 


perfumy + torba



wczoraj w realu kupiłam sobie taki koszyczek za 5zł :)


za zakupy w hebe dostałam 30 zł na następne zakupy:)

a, i mam do Was pytanie. 
chcecie notke z produktami na wymiankę ? 

buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Super zakupy :) ja odkąd poznałam bronzer praktycznie używam go codziennie, a znowu mam średnie przekonanie do róży :D

    Tisane w sztyfcie - muszę w końcu kupić, bo słoiczek dość problematyczny :)


    A koszyczek super - najlepszy na takie pierdołki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również ostatnio używam tylko bronzera. Ten z rimmela jest dobry? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie, ze chcemy :) uwielbiam ten zapach <3, ah Beckham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam te płatki żelowe na mnie działały, zdejmują zasinienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi płatki pod oczy to polecam: http://sauria80world.blogspot.com/2011/10/ujedrniajace-kalogenowe-patki-pod-oczy.html
    jestem ciekawa bronzera bo również czegoś szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Hebe za te ich bony ;D fajne zakupy:) Mój ulubiony bronzer to matowy z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta drogeria hebe? Bo jakoś mam opory żeby zajrzeć;]

    Czekam na posta z wymianką;]

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę odwiedzić tę drogerię :) nigdy w niej nie byłam, a mam ją tak blisko siebie :D aż wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz nie wyobrażam sobie dnia bez bronzera :) Ponad rok używam prawie codziennie Bronzera Bourjois,jest cudowny :) A koszyczek bardzo fajny! Notkę chcemy, chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chcemy notke z produktami na wymiane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny koszyczek na kosmetyki
    zapraszam na wymiankę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, ja bym bardzo chętnie przeczytała notkę o tym, jak tak dobrze wyglądać. masz super figurę <33 jakaś dieta, czy co?:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten bronzer. Rimmelek rządzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytasz w ogóle nasze komentarze? O cokolwiek bym nie zapytała nigdy nie udzieliłaś jakiejkolwiek odpowiedzi, więc trochę nie rozumiem sensu tego blogu... Rozumiem, że ktoś nie ma czasu, ale skoro jest wiele pytań, które się powtarzają to możnaby udzielić szybko odpowiedzi niż dodawać kolejną notkę a czytelników mieć w głębokim poważaniu... Wydawało mi się, że ''więź'' w czytelnikami dla osób prowadzących blogi jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *