środa, 1 lutego 2012

kolejne dwie torebki:)

wczoraj wieczorkiem kurier przyniosł mi torebke - mizense (kod rabatowy 84c21c17 ) o której pisałam Wam ostanio, hmmm torebka nie spełniła moich oczekiwań i muszę ją odesłać ( zdjęcie na końcu)
dziś przegądałam allegro i trafiłam na idealną :)
znalazłam sprzedawcę z warszawy i odebrałam przed chwilą moje nowe cacuszko :)
prezentuje się tak : 




torebeczka z mohito :) mm piękna! ożywia każdy strój !





termofor :)


i mój torebka mizensa.. 
jutro się z nią pożegnam 



17 komentarzy:

  1. Ta na którą wymieniłaś- ładniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebki cudne ;-) a jeszcze bardziej mi sie podoba ta z mohito :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś termofor?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej z różowej z Mohito i termofotku <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A zdradzisz co to za torebka ta z W-wy?
    Taka w stylu Hermesa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie! Wrzuć koniecznie linka do tej z Wawy, jest obłędna i Mizensa się do niej nie umywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta różowa z Mohito ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podaj sprzedawcę tej pieknej nowej niah niah jest cuuuuuuuuuuuuudnaaaaa!!! poluję na taką:DD

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie inaczej miała wyglądac ta torebka którą odeslesz :/ ale zajefajny termofor :)):D tez chce :p Pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście, ta pierwsza lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza jest świetna :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. na allegro trzeba wpisac torebka kłódka :)

    buziaki :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpisałam ale wyskoczyło 5 stron tych torebek, może napisz dokładnie sprzedawce albo chociaż cene tej torebki;)plissss

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam taką, ale czarną, jednak po roku troszkę mi się opatrzyła i puściłam ją w świat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *