środa, 15 lutego 2012

RECENZJA RIMMEL MATCH PERFECTION

hej hej piękne!
dziś recenzja podkładu:)






RIMMEL MATCH PERFECTION cream gel foundation



Kupiłam go oczywiście po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na wizażu. 
Zdecydowałam się na najjaśniejszy kolor - 100 IVORY


kolor bardzo ładnie stapią się z cerą. Dopasowuje się do koloru skóry.


+ co najważniejsze nie zapycha
+ super się rozprowadza (ja nakładam go "beauty blenderem")
+ stapia się jak już pisałam 
+ trwały - ja nie dotykam buzi :)
+ bardzo fajnie wygląda na buzi, super rozświetla ale też matuje co trzeba 
+ cena, jest tani, w sumie normalnej cenie jak każdy podkład drogeryjny
+ nadaje się do cery tłustej, mieszanej
+ nie wysusza
+ ładny słoiczek, chociaż troche mała pojemność 




- nie zauważyłam, ale jeśli mam być szczera to nie jest wydajny:(


jeśli jeszcze się zastanawiacie nad kupnem tego podkładu - biegusiem do drogerii ! jest teraz w promocji od 20 zł można go dostać :)


11 komentarzy:

  1. obiecałaś kiedyś wymianke i notke z produktami ktore dostałas od jednej widzki i co z tym? nie dotrzymujesz słowa, ktos Ci wysłał produkty a ty nie chcesz ich ani pokazać ani podziękowac, pochwalić się prezentem, chyba że to była wymianka, chociaż też powinnaś jako blogerka je pokazać na dowód wdzięczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go zakupiłam. Jak na razie jestem zadowolona tak z jak z reszty moich ostatnich zakupów, o których piszę u siebie na www.magdawe02.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to tani czy drogi? bo piszesz, że małe opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycił mnie Twój nagłówek :) ! zapraszm i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie kryje niedoskonałości i przebarwienia? Ile ma ml? Jeszcze nie spotkałam się z podkładem w słoiczku, ciekawy. Zawsze używałam lasting finish albo stay matte.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, aż trudno uwierzyc że najjaśniejszy kolor był dla Ciebie odpowiedni ;)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. http://fashionek88.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html Zostałaś otagowana:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *