wtorek, 21 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć...

zostałam otagowana przez marta88dziękuję:*

ZASADY:
- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady.

- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:

maja tańsze odpowiedniki,
są przereklamowane,
amatorkom są niepotrzebne,
bo to sposób na niepotrzebne wydatki
Krótko wyjaśnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.

Wcale nie chcę mieć:

- drogiego podkładu typu Chanel, Dior..
używam o niebo lepszych podkładów, które są bardz dobre:)


- eyeliner Bobbi Brown
mam swój idealny eyeliner z catrice :)
- cienie do powiek z MACa
ponieważ nie używam w ogóle cieni a gdybym używała to wydaje mi się, że nie wydawałaby tyle pieniążków na te cienie. mamy przecież inglota :)

- drogi tusz, np. Lancome
nie wydam na tusz więcej niż 20 zł :)
uwielbiam tusze z essence i nie chcę innych(droższych:))

- puder vichy dermablend - mam o wiele tańszy odpowiednik (puder bambusowy z biochemii urody)


taguję wszystkie dziewczyny które nie zostały otagowane :)
buziaki :*

14 komentarzy:

  1. A skąd wiesz, że twój podkład jest "o niebo lepszy" od Chanel czy Dior skoro nigdy takiego nie używałaś? wogóle to dziwnie zrobiłaś tą listę bo poprostu przedstawiłaś kosmetyki na które Cię nie stać. Gdybyś miała więcej pieniążków to nie wierze że nie kupowałabyś kosmetyków Dior, MAC itd więc chyba nie zrozumiałaś TAGu ... pozdrawiam. Ada.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Anonimem. Ta Twoja lista brzmi raczej jak 'to są rzeczy, po które bym od razu pobiegła gdybym mogła', a że nie mogę to napiszę, że ich nie chce. Może zmień pracę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne anonimy :]

    w sumie większość osób w tym tagu wymienia drogie produkty... mnie też one nie kręcą, więc się nie dziwię, że są na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki słońce ale nie marta88 tylko Kasia88:)

    A anonimy jak zwykle mają najwięcej do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem tego pojazdu na anonimy, nie mam założonego konta i nie mam zamiaru go zakładać ale to chyba nie znaczy że nie mogę komentować??? Co to zmieni, że skomentuje jako Asia57, Kasia 13 czy Zocha1986 ??? Te zalogowane za to,to kółko wzajemnej adoracji, każda boi się powiedzieć szczerze co myśli. Jakbyście mogły to weszłybyście sobie wszystkie w d... bez wazeliny. Rozpisałam się :D pozdrawiam. Ada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedz na TAG to bardzo subiektywna opinia. I nie zawsze osoby z zasobniejszym portfelem kupują najdroższe kosmetyki, niektórym zwyczajnie nie mieści się w głowie że można tyle pieniędzy wydać na kosmetyk który ani nie ratuję życia, ani zdrowia, jest zwyczajną chwilową fanaberią a np. po 6 miesiącach idzie do śmieci, albo ktoś nie kupuje bo uważa że zagraniczne firmy naciągają nas windując tak wysokie ceny, kuszą rozpoznawalnością marki i reklamą oferując przeciętną jakość. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Cię akurat rozumiem. :) Nawet gdybym miała masę pieniędzy to bym nie wydała na droższe kosmetyki, bo mi by było po prostu szkoda. Często porównywałam kosmetyki np. za 50 zł i niczym się nie różniły od tych za 25 zł (np. tusz do rzęs), dlatego nawet jak się ma to czasami szkoda przepłacać tylko po to, aby mieć 'lepszą markę'. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się z Tobą kochana również. Nie każdy musi kupować bajecznie drogie kosmetyki. ja np. nie kupuję droższych pomadek bo mam tendencję do ich gubienia i po prostu byłoby mi bardzo przykro jakby coś takiego się stało hehe. a zresztą od zawsze wychodziłam z zasady że wolę mieć 5 fajnych cieni do powiek, niż jeden drogi- lubię codziennie wyglądać inaczej a nie malować się tym samym. dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótko, zwięźle i na temat, a do tego świetna argumentacja ;D Bardzo fajnie się czyta :) A do tego zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm a ja chyba sie zgodze z anonimami, nie fajny ten TAG... jechanie na produkty bardzo dobre..

    OdpowiedzUsuń
  11. Му spousе and Ι absolutely love your
    blоg and fіnd аlmοst all of youг
    ρost's to be precisely what I'm looking for. саn уou οffer gueѕt ωriters to write content for уou?
    І ωouldn't mind composing a post or elaborating on some of the subjects you write with regards to here. Again, awesome blog!

    Feel free to surf to my web site; http://www.glasgowstudent.net/forum/profile.php?id=387795

    OdpowiedzUsuń
  12. Foг hottest informаtiοn you have to go to ѕee world ωiԁе web and on intеrnet Ι found thіs web page as a most excellent site for newest updates.


    My blоg post: kosmetyki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for sharing уour thοughts on rachunek bankowy.
    Regards

    My site kredyty mieszkaniowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *