niedziela, 12 lutego 2012

wszystko tylko nie nauka

dziś kolejna noc z książkami :( dziś miałam dwa egzaminy, których się bardzo bałam, byłam pewna, że nie zalicze ale miałam farta i udało się. zobaczymy jak będzie jutro.. czeka mnie m.in. egzamin ustny z farmakologii (aaaaa!) no ale nic, chyba robie wszystko żeby tylko się nie uczyć.
za to jutro odpocznę sobie bo idziemy do znajomych na małą imprezkę :)

oczywiście mam czas to jest i maseczka.
hmmmm wygrzebałam ją w dna kuferka :)
kupiona w wakacje nad morzem od miłego hindusa(chyba:P)

http://www.helfy.pl/maseczka-ajurwedyjska-tonizujaca-oczyszczajaca-antybakteryjna-skora-twarz




pomalowałam paznokcie.lakier jakis z wibo w połączeniu z tym zestarem do żelowego mani :)


ucze się, uczę :P


dostałam dziś od kolezanki lusteko z barbie :)
w środku ma grzebyczek :)


piję białą herbatkę :)


wreszcie wykiełkował po miesiącu



eee ?


mój ulubiony sok

ananasowy z auchan/simply
100% :)
i kosztuje tylko hmmm.. ok. 7zł chyba:)

dobry skłaaad!


zeszycik




chyba coś ze mną gorzej :P

lecę się dalej uczyć :)
buziakiiii :*

9 komentarzy:

  1. Ja mam podobnie:D Ostatnio nawet wysprzątałam pokój tylko dlatego, żeby zająć się czymś innym niż nauka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, jesteś świetna !:* ja tak samo zawsze wszystko robię i nigdy nie mogę się skupić :P chyba, że sytuacja tego wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię to c nie trzeba i to co nie lubie żeby się tylko nie uczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super post hehe xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko lepsze od nauki, a już szczególnie zabiegi pielęgnacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, potrzebuję Twojej pomocy! Wiem że razem ze swoim chłopakiem zawieszacie kłódki gdzieś w Warszawie, powiesz mi na którym moście można powiesić taką kłódkę dla zakochanych?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOST ŚWIĘTOKRZYSKI, mostek w parku ujazdowskim :)

      buziaki :*

      Usuń
    2. Uff dziękuję! Ratujesz mi... walentynki! :)

      Ściskam!

      Ps. I Wam również życzę udanych walentynek! :)

      Usuń
  7. Hahaha uśmiałam się :) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *