piątek, 10 lutego 2012



zakupy ostatniego tygodnia :)

woda micelarna z bourjois - znośna :) spełnia swoje zadanie, ja używam tylko do demakijażu oczu :)
blackhead z the face shop :) mój chłopak sobię ją kupił ale wiadomo w czyjej kosmetyczce leży ten kosmetyk :) kupiona na allegro:)
krem do rąk kamill :) zachęciła mnie cena w ross - 8,99 :)
i maseczka/pasta/peeling z lush :) dark angels.. hmmm fajne czarne błotko :) również z allegro :) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=32250

buziaki :*



3 komentarze:

  1. maseczka Black Head Ex rewelacyjna:) płyn micelarny niestety nie przypadł mi do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu wypróbować tą wodę micelarną :) dużo dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj blog polega tylko na chwaleniu sie nowymi zakupami?! Straszne... Czuje sie jakbym czytala 12latke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *