sobota, 14 kwietnia 2012


hej dziś mmiałam miły dzień :)

najpierw tradycyjnie spotkanie z moim K. a potem z Sandrą (sandrolinska):*

przeszłyśmy sie po paru drogeriach tak bez przyczyny :)

kupiłam sobie mój uuukochany podklad rimmel match perfection, jest teraz na przecenie w ross i w super pharm, widziałam też dużo fajnych promocji w SP :)


hmmm, z Sandrą nagrałyśmy filmik :)


Nasze wspólne zdjęcie z przedszkola, poznajecie która to która?


wygrałam kosmetyki novaclear , będę je testować.
jestem bardzo zadowolona :)


moim ulubionym kremem do twarzy jest ten z sanoflore :)


mój ulubiony soook, hmmm zaraz bo marchewkowym jednodniowym i ananasowym marwitu.


od Sandrusi dostałam słoiczek oliwki w żelu z ziaji :)
dziękuję:*

dobrze ją wykorzystam(y) :)


w drogerii Jasmin kupiłyśmy sobie po lakierze. ja wybrałam taki cukierkowy róż :)





to na tyle, filmik się wgrywa a ja idę spać, jutro czeka mnie ciężki dzień na uczelni (hmm żartuje, nie będzie ciężki)

paaa:*

15 komentarzy:

  1. Hmm Ty jesteś w czerwonej sukience? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwonej sukience to TY!
      Ile kosztowała torebka?Gdzie w Warszawie ją kupiłaś?
      Czy to kolor camel?
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ty jesteś w czerwonej sukiencee!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo widze Warszawa :)
    Oczywiscie ze czerwona sukienka!:)
    Pozdrowienia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. też stawiam na dziewczynkę w czerwonej sukience:)) świetnia 'zakupowa stylizacja', pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty na pewno jesteś w czerwonej sukieneczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz na zdjęciu :) Cudny kolorek lakieru .
    Zapraszam do siebie http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście w czerwieni, poznałam po oczach;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje Novaclear :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Twojego bloga obserwuje już od dawna:) Fajnie, że zaczełaś nagrywać filmiki. Twój kanał na yt również subskrybuje. Czekam na kolejen wpisy oraz filmiki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Gosiu...mam pytanko ile dałaś za tą śliczna torbe z kłodką??
    prosze o odpowiedz.
    Pozdrawiam Twoja imienniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. HEJ.
    Ile kosztowała ta śliczna torebka?I gdzie Ją kupiłaś?pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) Zmieniłam adres bloga na panna-kokosowa.blogspot.com prosiłabym o podmianę w Twoim blogrollu lub po prostu usunięcie starego linku - (Nie) tylko kosmetycznie... ponieważ tamten blog będzie w najbliższym czasie wyłączony.

    Pozdrawiam
    PS. Fajnie, że znów nagrywasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranych kosmetyków :) czekam na recenzję :)

    + zaczynam obserwować :)
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *