wtorek, 5 czerwca 2012

hej kochane!

syszałście już o Shinybox ? kolejne pudełeczko z kosmetykami:)

ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga ale już do was wracam :)
mam nowy sprzęt do robienia zdjęć na bloga i do nagrywania filmików więc jak tylko znajdę chwilkę to nagram zaległe filmiki:)


ostatnio od mojej widzki dostałam paczuszke!
same pyszności! a miałam dostać tylko szminkę!
dziękuję Olu :) dokładniejszą zawartość pudełeczka pokażę Wam w filmiku:)


dziś skusiłam się na krem do mycia twarzy z alterry
kosztował 8,99 :) 
mam nadzieję, że się sprawdzi :)


dziś zrobilismy sobie 'wycieczke' do muzeum narodowego i wojska polskiego



w jednym z samolotów mieszkają sobie kociaki :)




buziaki! :*

7 komentarzy:

  1. Hahah super zdjęcie kocurka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. super to czekamy na paczuszkę

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ujrzałam jakiś cudny lakier z inglota :)
    Zapraszam do siebie może na jakieś małe zakupy:)
    http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć. Wpadnij, może Ci się spodoba moje opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio nabyłam żółty lakier :)

    zapraszam do mnie: www.elsewherexoxo.blogspot.com. dodaję do obserwowanych, liczę na wzajemność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *