poniedziałek, 16 lipca 2012

hej kochane:*

wczoraj pod wieczór wybrałam się do złotych tarasów w zasadzie nie w celu chodzenia po sklepach, aleeee jak zobaczyłam,że w każdym sklepie są przeceny to zwariowałam i aż zachciało mi się chodzić i szukać czegoś dla siebie. nie miałam za dużo czasu :( weszłam tylko do housa, new yorkera i do dorothy perkins.

w new yorkerze znalazłam fajne bluzki ;)



kupiłam sobę tą łososiową z ptakiem, nad tą z ciachem długo się zastanawiałam ale jednak ją zostawiłam.. stwierdziłam, że i tak nie będę w niej chodzić mimo, że jest u r o c z a :)

ja za swoją zapłaciłam ok.30 zł ta z ciastkiem kosztowała 20 ;)

w DP kupiłam sobie pierścionek ale nie zrobiłam zdjęcia więc pokażę Wam kiedy indziej ;)

mam zamiar jeszcze w tym tygodniu zajrzeć do kilku sklepów ;)

a tutaj kilka zdjęc pałacu :)





buziaki,
goniaroniaa:*


2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje włosy :) Idealnie sie układaja :)
    A koszulka z babeczka wymiata ! ;)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *