czwartek, 19 lipca 2012

kolejne zakupy + strój dnia

hej kochane! :*

Ostatnio coś mnie wzięło na zakupy ;) mam wielką radochę wydawać pieniądze na piękne ciuszki ;)
wczoraj kupiłam sobie sweterek na bazarku, ecru ze złotą nitką (foto), morelowe spodnie (reserved), a dziś kupiłam sobię marynarkę w Zarze ( p r z e p i ę k n a ! cena odstrasza,259 zł ale było warto!)

dziś przyszła do mnie mini paczuszka z zamówioną na allegro bransoletką klik :) zamówiłam miętową a kochana Irenka z racji tego, że jest moją widzką zrobiła mi niespodziankę i przyszły do mnie dwie bransoletki, miętową i beżowa ;) są boskieee przepiękne! nie umiem tego opisać , 100% mój styl!

lubicie foteczki ? dużo foteczek ;)?

marynarka, ZARA, 259 zł




zastanawiam się nad tą kurtką ;)
bardzo ładna ;)




spodnie RESERVED :)


mój dzisiejszy manicure ;)

pierścionek House %4,99 zł
bransoletka allegro



sweterek bakalarska










życzę miłej nocki :*



22 komentarze:

  1. Kurtka wydaje mi się najpiękniejsza ;) Zakochałam się w niej <3 Wszystkie foty świetne ;)

    U mnie recenzja korektorów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynara jest piękna! :D no i bardzo mi się podobają morelowe spodnie <3
    MNIAM. Aż mam chęć na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czy cena kurtki rownież odstrasza?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zakupiłam miętową:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i zapraszam do mojej propozycji wymiankowej na blogu :*

      Usuń
  5. kurtka mi się nie podoba ale spodenki bardzo :) czyli udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka cuuudna, warta grzechu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest boska! + do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super marynarka:)a ile kosztuje kurteczka::)super ze częściej nagrywasz i na blogu piszesz:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka świetna, mam taka czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest super, bransoletki prześliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze :) Oczywiście nad kurteczką nawet się nie zastanawiaj tylko bierz! Są teraz modne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W kazdym ciuchu wygladasz rewelacyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy:) Zakupy w 100% udane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Gonia zdradzisz gdzie kupiłaś tą śliczną opaskę z kokardką z poprzednich postów? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. możesz podać linka do sprzedawcy bransoletki miętowej ze zlotem? wszedzie jej szukam i nie moge znalesc

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na mojego bloga http://ania-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo.. słyszę jak mój portfel płacze! Kurtka jest przepiękna! Po prostu ideał! Ile kosztuje? Muszę ją chociażby zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przecenie kosztuje 199 zł :( piękna jestt!

      Usuń
    2. Jest piękna! :o Gdyby nie to, że od miesiąca już nie pracuje i na koncie została ostatnia wypłata, a właściwie jej resztka, na pewno bym ją kupiła! :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *