wtorek, 17 lipca 2012

meeega zakupy z Sandrą ;*

Dzisiejszy początek dnia nie należał do udanych, aleee zgadałyśmy się z Sandi, żeby pójść na zakupki. i tak się stało ;)

udałyśmy się do złotych tarasów. ja nie miałam zamiaru w sumie nic kupować ale wyszło zupełnie inaczej ;) obkupiam się i jestem meeeega zadowolona!

ubawiłyśmy się przy tych zakupach nieźle! ;)

więc zaczynamy ;)

w vero modzie kupiłyśmy sobie miętowe rurki ;) p r z e p i ę k n e

79 zł/ sztuka ale przy dwóch płacimy 140 zł więc 70 zł/szt

podobają Wam się :) ?


 bluzeczka tally weil 
% 29.99


Sandi i nasze siaty

                       Myy ;)





kupiłam sobie również spódniczkę (hmmm spódniczka jest na 146 cm na 10-11 lat)
dział dzieciency H&M
39,90





 balerinki H&M
39,90




spodnie H&M również z działu dzieciecego ( na 164 cm / 13-14 lat)
59,90



kolczyki z House
4,99
bransoletka House
% 4,99



pasek
House 
%9,99

wisior balon
flo 15,90


słuchawki 
flo 12,90

długopis szminka
flo 3,90




jestem mega zmęczona i ide spać,
dobranoc:*

21 komentarzy:

  1. wszystko takie słodziutkie i piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy :) bardzo łądnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kooooniaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba Gosiaczku! <3 :)

    marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne spodnie ;3
    Zazdroszczę, że możesz ubierać się w dziale dziecięcym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się dziwię, że moje dupsko się w to wszystko zmieściło ;)

      Usuń
  6. zachęta na wybranie się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dzisiaj w housie wychaczyłam całkiem tanie dodatki! naszyjnik pierścionek i bransoletkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :) Kuszą spodnie i balerinki a limit finansowy na ten miesiąc wyczerpany ehh... ; /

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super,,:)A ten balon w naszyjniku nie powinien być na odwrót..:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pierwszy raz byłam w dziecięcym H&M to teraz tylko tam kupuje ubrania - bo tylko z tamtego działu ubrania ładnie leżą :D
    w TESCO też polecam dziecięce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również jestem megaaaaaaa zadowolona z naszych zakupów :* :*

    świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana widziałam na yt, że chcesz pozbyć się paru rzeczy, ja też chcę się pozbyć sukienki.. Jeśli chcesz zobaczyć zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudeńka! spódniczka w paski super!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłowiłas sie nieźle, ale wygladasz slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy! śliczna, brzoskwiniowa marynarka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna opaska, zdradzisz gdzie kupiona?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy! Miętowe rurki podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *