poniedziałek, 16 lipca 2012

miętuski

jakiś czas temu pojawiła się nowa kolekcja w H&M w kolorach ostrego różu, mięty i oblaskowej żółci. 
od razu rzuciłam się na spodnie. no i wszystko pięknie ładnie tylko rozmiar. kupiłam 36 bo mniejszych już nie było a te są na mnie jakieś za duże, może tu na zdjęciu tego nie widać ale rolują się tak nie ładnie na kolanach czego nienawidzę. 

nie oderwałam jeszcze metki, może znajdę jeszcze 34 ::(

tak czy siak.. są przepiękne!

podobają Wam się :) ? 



buziaki, goniaroniaa:*

11 komentarzy:

  1. śliczne są :)) sama bym w takich śmigała, ale chyba nie mam do nich figury :P
    słyszałam, że się widzimy za tydzień! :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztują?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś coraz chudsza, jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te spodnie, moja siostra miętuski kupiła sobie w zarze i też bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor w tym sezonie to jeden z najmodniejszych :) Uwielbiam go... Mam sukienke, 3 lakiery, bluzeczke i torebke w tym kolorze :) Moze to przesada, ale podoba mnie sie on :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kooocham takie kolorki :) Wczoraj byłam w h&m i ich nie widziałam :( Masz cudne włosy :)

    Buziaki i zapraszam Cię do siebie http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W którym h&m w Warszawie są jeszcze dostępne takie małe rozmiary?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) a za Tobą widzę moją miętową spódniczkę ;)
    gdybyś znalazła 34, to chętnie zaopiekuję się 36 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *