piątek, 27 lipca 2012

mój ulubieniec - odżywka do włosów milk_shake


hej kochane ;* 
dziś recenzja odżywki do włosów z firmu z.one milk_shake






z opisu producenta odżywka jest do włosów normalnych i lekko suchych, ułatwia rozczesywanie włosów i wzmacnia je.
ma bardzo ciekawy skład : ryż,olej awokado,wyciąg z truskawek, borówek, ekstrakt z miodu.
posiada ochronę przciwsłoneczną.
o b ł ę d n i e  pachnie! wanilowym mlekiem ;) miałam już dużo odżywek z proteinami mlecznymi o takim zapachu ale we wszystkim wyczuwałam nutkę chemii, w tej czuje tylko słodki, niechemiczny zapach :)


ja mam wersje 75 ml, koszt takiej odżywki to 15 zł
plusy : 
+ włosy są nawilżone
+ włosy pięknie się układają
+ zapach 
+ ochrona przeciwsłoneczna
+ ułatwia rozczesywanie
+ ułatwia prostowanie


- niestety trudna dostępność


jak dla mnie KWC! 


jeśli zaciekawił Was ten produkt odsyłam Was na fejsbuka ;) http://www.facebook.com/z.onePoland


buziaki ;*

7 komentarzy:

  1. pierwsze słysze o tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milk shake - ale mi smaka narobilaś heheh :)

    Ja muszę się za takim produktem rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcasz...a ja nie słyszałam nigdy o tej odżywce...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam odzywke z ISANY i srednio mi sie podoba... Ale ta wydaje sie po Twojej recenzji lepsza... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Saloon Fryzjerski7 listopada 2014 22:32

      w Gliwicach ul.Okopowa 10 Saloon Fryzjerski wszystkie kosmetyki z.one a także (Vitality's, Macadamia) https://www.facebook.com/SaloonFryzjerski?ref=br_rs
      tel. 32 3 48 49 48
      kom. 666 33 99 05

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *