piątek, 27 lipca 2012

łorsoł jutub miting - baaardzo dużo zdjęć ;)

hej księżniczki ;) :*


dziś mam baaaardzo dobry humor ;)


od wtorku cieszę się jak dziecko !
byłam na spotkaniu vloggerek które odbyło się w Colombii, bardzo fajne miejsce, polecam! dziewczyny piły pyszne driny, ja jako, że nie piję alkoholu pocieszyłam się pysznym świeżym sokiem z pomarańczy ;) 


zdecydownie to nie była moja ostania wizyta w tym miejscu ;)
w łazience była 'toaletka' z pudrem , różem i pędzlem więc bez problemu można było przypudrować nosek ;)


ogólnie to bardzo chciałabym podziękować, że mogłam się znaleźć na takim spotkaniu, że mogłam poznać dziewczyny które oglądam. jesteście cudowne. 


bawiłyśmy się świetnie, ogólnie Olga wspominała mi coś, że załatwia jakieś gifty więc spodziewałam się jednej torebeczki i tyle. doszłyśmy na miejsce a tam całe 4 stoliki i wszystko wokół ich było w siatkach, siateczkach, istny SZOK! szok ze stresem!

cieszyłam się jak dziecko rozpakowywując torby ! to było lepsze niz Boże Narodzenie ;)


























RBR ;) Patrycja jest wizażystką tej firmy:)
dostałysmy błyszczyk i dwie bazy;)
piękne opakowania ;)



przepiękne etui na telefon z moim nickiem!



samoopalacz FakeBake!
użyłam raz na nogi  i jestem mega zadowolona!
brązowe jak po wakacjach w ciepłych krajach ;)




brązer ;) użyty już dwa razy ;) fajny fajny ;D


olejek do wlosów matrix ;)
użyłam już i włosy są meeega lśniące, gładkie ;)




zestaw do włosów z http://negozio.pl/
użyłam już szamponu i mam pozytywne wrazenia ;)

pędzle Hakuro ;) 



ciepły wosk w żelu veet ;)

nowość, w rossmannie można kupić za 30 zł ;)

www.veet.pl





paaaaka od Organique


tusz, lakier i kosmetyczka z essence ;)




paletka sleek


mój ulubiony krem do rąk ;)






błyszczyk 

cienie 


zestaw LRP


pierścionek od Oleski :)






glossyBox


krem na który polowałam kiedyś w super pharm










PysiaPatrysia
www.pysiapatrysia.blogspot.com/
www.youtube.com/user/thepysiapatrysia
przepiękna dziewczyna, dziękujemy za cudowne prezenty! :*


1truskawkowa
www.youtube.com/user/1truskawkowa.
Maskotka wieczoru :* wygadana i roześmiana ! Fajne czekoladki dostałyśmy  ;)

moja blondyna :***
sandrolinska
www.youtube.com/user/sandrolinska 
sandolinska.blogspot.com/ 
Moja psiapsiółka od przedszkola! moja duma jeśli chodzi o włosy i rzęsy!

a zakupy z Tobą zawsze są udane ;)
Stylizacje
www.youtube.com/user/stylizacje
www.youtube.com/user/stylizacje2
stylizacje.tv/.         
Według mnie największa atrakcja wieczoru ;) pisałam kiedyś Karolinie, że bardzo chciałabym ją poznać (pewnie nawet tego nie pamięta) 

przepiękna, wysoka blondynka! 
a od Twojego kanału jestem chyba uzależniona (jak więszość!)


BigBeatifullulu 
www.youtube.com/user/bigbeautifullulu
bigbeautifullulu.blogspot.com/
grubasska.pinger.pl/


pozytywna księżniczka! zawsze oglądam Twoje stroje dnia! dziękuję za piękną bransoletkę ;*

LadyAggu
www.youtube.com/user/LadyAggu
ladyaggu.blogspot.com/ 
Skromniutka dziewczyna ;) pamiętam Twoje długie włoooosy :*


TheOleska
www.youtube.com/user/TheOleskaaa
theoleskaaa.blogspot.com
Nikomu nie muszę przedstawiać :) oglądam od pierwszego filmiku ;)

pozytywna dziewczyna, mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy;)
Kariwitch2
youtube.com/kariwitch2
Ruda czarownica o wielkim talencie makijażowym ;) 



wszystkie dziewczyny są piękne! czekam na kolejne spotkanie (mam nadzieję, że mnie zaprosicie!)

14 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, kochane dziewczyny :))
    A spotykać się trzeba :) Koniecznie w takim zacnym towarzystwie!

    :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze że sie nieźle obłowiłas:P
    Twoja Adzia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak powrót na youtube masz dobry, tyle czasu cie nie bylo a pomimo tego i tak cie zaprosili na spotkanie i dostałas duzo prezentów- troche to nie sprawiedliwe jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ze ktos jest dlugo na yt wcale nie musi znaczyc ze np jest lubiany ogladany...a jak kogos nie ma przez jakis czas z roznych powodow nie znaczy ze musi zostac z czegos wylkuczony..jezeli na dobre vlogi to nie ma znaczenia prez ile czasu go nie bylo..wazne ze ma widzów którzy ją lubią..jeżeli została zaproszona widocznie sobie na to zasłuzyła..

      Usuń
    2. laski, nie ma czegoś takiego jak "zasłużyła". Chciałyśmy się po prostu w takim gronie spotkać i się udało <3 Może następnym razem będzie nas więcej! buziak

      Usuń
  4. o szaleją ,ale fajnie zobaczyć takie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow zazdroszcze tyle rzeczy za darmo :O:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow , prezenty genialne no i Wy wszystkie tak piekne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile znajomych twarzy ! ;)) Bardzo fajne zestawy dostałyscie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *