sobota, 28 lipca 2012

pomadka Kryolan - kolejna moja miłość



Kolejna recenzja ;)
Często dostaje pytania co mam na ustach ;) ostatnio najczęściej używam tej szminki, szminka jest z firmy Kryolan. Dostałam ją od jednej z moich widzek (Olu dziękuję bardzo!:*). Szminki te były w jednym z GlossyBoxów ;)


kolor od razu mi się spodobał ;) taki barbie róż ;) 
można stopniować kolor, czasem maluję sobie usta tą szminką delikatnie, a czasem mocniej ;) efekt jaki daje na ustach bardzo mi się podoba ;)


Szminka jest baaardzo kremowa, trwała, matowa, nie zmazuje się. jestem z niej baaardzo zadowolona i już wiem, że sama sobię taką kupię ;) może przetestuję też inne kolory ;) 


szminka a nie jest droga (30zł) 
kosmetyki Kryolan możecie zamówić tu, chciaż widzę, że szminek jest mało i nie ma tej mojej :(


kolor jaki ja posiadam to LC123 ;) 


10/10 to zdecydowanie moja ulubiona szminka. 


macie jakiś kosmetyk z tej firmy? 


buziaki ;**

7 komentarzy:

  1. Piękny kolor, ja mam identyczny odcień z Catrice i taniej także polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz numerek ?

      Usuń
  2. Świetny ten twój blog : ) obserwuję :D
    zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a co z notkami z prezentami od widzek? pisałaś juz dawno o tym jak i o wymiankach..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam fixator i muszę przyznać, że jest genialny. Makijaż pozostaje aż do zmycia (a i zmycie nie przychodzi łatwo). NIe wyobrażam sobie ważnej, wielogodzinnej imprezy bez niego (np. wesela). Jest też niesamowicie wydajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *