sobota, 28 lipca 2012

ulubieniec - tusz do rzęs Extreme lashes z wibo ;)


Witajcie kochane! 
dziś recenzja tuszu do rzęs Extreme lashes z wibo ;)
jest to pogrubiająca maskara z tradycyjną szczoteczką, ładne różowe opakowanie i niska cena (ok.10 zł w rossmannach)
kupiłam ją po przeczytanio recenzji na wizażu. 
Jestem z niej baaardzo zadowolona! pięknie wydłuża i pogrubia rzęsy.
więc : 
+ pogrubia i wydłuża
+ niska cena i dostępność
+ ładne różowe proste opakowanie
+ nie osypuje się
+ trzyma się cały dzień


- minusem może być to, że może sklejać rzęsy. ale wystarzczy dokładnie rozczesać i wszystko jest cacy;)






polecam !


buziaki :*

7 komentarzy:

  1. A miałaś może zieloną wersję ???
    Chyba się zastanowię nad tym (lub zielonym) tuszem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam go ale zapowiada sie milo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt całkiem fajny :) Ja nie widze tutaj sklejonych rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale powiem szczerze, że byłam zawiedziona gdy go kupiłam, strasznie kleił rzęsy.. nie dawał żadnego ekstremalnego efektu, dałam sobie z nim spokój.. poszedł w odstawkę. Ale gdy zobaczyłam Twój post pomyślałam, że dam mu szanse. I faktycznie przy lekkim wyschnięciu ta maskara na rzęsach prezentuje sie super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie zagęszcza rzęsy :)Nie wyglądają jak sklejone tylko własnie naturalny efekt zagęszczenia :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *