wtorek, 28 sierpnia 2012

dobroci od Ladymakeup ;) + produkt do włosów

hej kochane;)


wczoraj zostałam mile zaskoczona;) dostałam paczkę od Ladymakeup ;)
dostałam trzy pędzelki, które bardzo mi się przydadzą ;)

hakuro H50S - uwielbiam takie pędzle do podkładu, dają super naturalny wygląd ;)
będę go używać na zmianę z moim jak dotąd ulubionym pędzlem hakuro H50, który jest troszkę większy ;)


hakuro H15, świetny do konturowania twarzy ;)


maestro 497 rozmiar 12(chyba tak to się odczytuje ? :P)
bardzo się cieszę, że go dostałam, zaczęłam swoją przygodą z cieniami więc pędzelek jak najbardziej się przyda ;)


a tak wyglądają moje włosy od razu po wysuszeniu suszarko-lokówką philips 8665, przed myciem ostatnio używam olejku z matrixa ExquisiteOil- bardzo fajnie się spisuje, włosy są lśniące, lejące, mięsiste, jestem bardzo zadowolona ;)

niedługo szczegółowa recenzja ;)


buźka, paaa:*

22 komentarze:

  1. mam hakuro h50 i jestem baaardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie daj znać co sądzisz o tych pędzlach!!! Bo sama mam zamiar kupić te z Hakuro !

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Hakuro do podkładu, właśnie h50s i h18 - obydwa boskie, nigdy więcej gąbeczek, a tym bardziej paluchów :)
    zamówiłam jeszcze do bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę pędzelków. Włosy masz śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zrobisz filmik, lub opiszesz jak są obcięte Twoje włosy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Również będę zamawiać H50s :)
    mam nadzieję, że będzie dobry do aplikacji nawet tych gęstych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam i polecam, mam wrażenie, że nadaje się do każdej konsystencji podkładu :)

      Usuń
  7. Gonia jaką masz pomadkę na ustach?
    Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gonia czekamy na jakis filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz:*********
    ja sie zastanawiam nad kupnem tych pedzli:))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. czekamy na nowy filmik !! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tych pędzli, w sumie to na 98 % je kupie, ale chciałabym znać Twoja opinie o nich. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! Subskrybuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjecie - cudo ! Wygladasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelki są świetne:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://madameoly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pędzelki właśnie niedawno kupiłam sobie Hakuro H50S i jestem zadowolona. A włoski śliczne masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne włosy :) jedyne co bym zmieniła to kolor szminki na jakiś nudziak :) ten różowy kolor może wydawać się troszkę tandetny i nie pasuje Ci wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. popieram osobę wyżej. Takie kolory szminek wyglądają źle przy Twojej urodzie, co nie wygląda dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  17. pędzle hakuro są świetne :)

    zapraszam do mnie na bloga : www.vanillasky910.blogspot.com
    wlasnie zaczynam przygodę z blogowaniem :) będzie miło gdy do mnie wpadniesz;)
    ja oczywiście dołączam do subskrybentów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham po prostu Twoj styl! Ubierasz się przecudownie, moje kolory!
    Włosy makijaż ah nie mogę oczu oderwać od Twoich zdjęc ostatnio:)
    Jednak popieram osoby wyżej, że kolor szminki jest za bardzo intensywnie różowy, lepiej być wyglądała w czymś bardziej stonowanym;)
    ale oczywiście jak Ty czujesz sie w nim dobrze to super;)
    Zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *