środa, 8 sierpnia 2012

małe zakupy kosmetyczne ;)

Dziś wstąpiłam na chwilkę do drogerii jasmin ;)

noooo i oczywiście nie byłabym sobą jakbym nic nie kupiła ;)

skusiłam się na trzy rzeczy. dwa lakiery i jeden cień do powiek (od dawna na taki polowałam!)

pierwsza rzez to lakier, typowy różowy neon, zdecydowanie mój ulubiony kolor jeśli chodzi lakier ;) na zdjęciu nie wygląda tak samo jak w rzeczywistości ;) kosztował 6 zł ;)



lakie color alike, zawsze chciałam wypróbować te lakiery ;) wcześniej widziałam je tylko online ;)
kosztował ok.13 zł




i ostatnia rzecz, cien do powiek z Hean, kosztował ok. 12 zł
baaardzo mocno napigmentowany!
super różowy odblaskowy kolor ;)
jeszcze tylko muszę się nauczyć go używać ;)






myślę,że dobrze się sprawdzi również jako róż na policzki ;)


idę się pakować, jutro jedziemy nad morzeee;)
buziaki :*

18 komentarzy:

  1. ja jutro wybieram się na zakupy i też będę polować na neonowy róż na paznokcie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zakupy :) Lakiery mają cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, moje nazwisko już nawet na lakierach widnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cień wygląda ciekawie, chociaż to zupełnie nie mój kolor jeśli miałby być na powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O już jest ta neonowa seria cieni HEAN dostępna w sklepach?! Muszę dorwać róż, pomarańcz i żółty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mocno kolor tego cienia :) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do jakiej miejscowosci jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako róż na policzki jak najbardziej!!!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ten róz
    zapraszam do mnie i zycze udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten róóóóóóóż jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  11. te lakiery - bomba! :D Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki! Cudowny, kolorowy blog :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne lakiery :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boję się różu, czy to chodzi o policzki czy paznokcie czy powieki. Mam podobny cień do powiek, ale niestety nie używam, bo na mojej powiece wygląda "banalnie".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *