niedziela, 26 sierpnia 2012

nowy przyjaciel - bioderma sebium H2O



od kilku tygodni testuje płyn micelarny, dokładniej antybakteryjny płyn micelarny do oczyszczania twarzy. 

przeznaczony jest do cery tłustej/mieszanej ze skłonnością do trądziku lub podrażnionej.

DZIAŁANIE I WŁAŚCIWOŚCI (według producenta):
- Delikatnie oczyszcza 
- Reguluje pracę gruczołów łojowych
- Posiada właściwości kojące i łagodzące
- Nie narusza hydrolipidowej warstwy ochronnej skóry
- Bardzo dobrze tolerowany
- Nie wysusza skóry
- Nie zawiera mydła
Może być używany jako preparat do demakijażu.

Ja używam tego produktu tylko do demakijażu oczu i ust, nie przemywam nim buzi, nie używam jako tonik. 
jestem z niego bardzo zadowolona, bardzo dobrze zmywa makijaż, w sumie z większości miceli jestem zadowolona, bo nie maluję się mocno i każdy do tej pory sprawdzał się super. dla mnie ważne, że nie jest klejący. 

do tego wielki plus za pompkę!

zachęciła mnie cena tego produktu, kosztował 14,99 zł (za 250 ml) w drogerii Hebe ;)

nie wiem czy kupię ponownie, jeśli znajdę go jeszcze w takiej cenie to skuszę się, jeśli nie - powrócę do bourjois ;)


a wy jakich produktów używcie do demakijażu ? 

buziaki :*

9 komentarzy:

  1. ja na razie używam aa albo garniera zielonego :) ale bioderme bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą bioderme i używam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiła w Hebe. Aż żal nie barć za taką cenę, ale przyznam szczerzę, że skusiła mnie pompka, bo generalnie wole wersję dla skóry suchej. Jak się ten skończy to będę przelewać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja glownie uzywam pharmaceris
    buzka piekna;******

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym płynem. Ja z biodermy, właśnie z tej serii używam żelu do twarzy, i jest rewelacyjny. A do zmywania makijażu używam zwykłego oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu czaję się na biodermę, ale niestety w mojej miejscowości ceny produktów tej firmy powalają. Zapraszam do mnie malenka90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bioderma to chyba przyjaciel kazdego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *