poniedziałek, 6 sierpnia 2012

nowy rower :)

hej hej ;)
jeszcze raz ja ;)


ostatnio wspomniałam o nowym rowerze ;) dostałam kilka wiadomości i jeden komentarz ( :D ), żebym pokazała moje nowe cacko ;) więc pokazuję ;)


beżowo - brązowa damka ;) 




a tu mój ulubiony rower z poprzedniego sezonu, muszę go podreperować ;) 
stara różowa damka ;) <3


podobają Wam się takie rowery? Lubicie jeździć ?

ja uwielbiam po mieście poruszać się na rowerze ;) zdecydowanie wole ulicą niż chodnikiem ;) 

baaaj :*

16 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba :) ja niestety swojego nie posiadam, ale bardzo chcę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki :) Ja wole rolki ;D Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rower cudny! mam typową damkę z koszykiem i jeżdżę baaardzo często :) moje miasto przepełnione jest takimi cudeńkami :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stary i nowy super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie rowery i jeździć oczywiście ;) właśnie jestem w trakcie odnawiania bardzo starej damki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny ale ja wole crossy na kilkaset kilometrowe wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny :) ale i tak pozostanę wierna rowerowi górskiemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki rowerek by mi sie przydał bez watpienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chcesz otrzymać pudełko pełnowartościowych kosmetyków od ShinyBox ( za darmo) kliknij tutaj:

    http://shinybox.pl/?ref=f57d7a5

    ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do naszych drzwi każdego miesiąca. Wysyłka jest bezpłatna ! NAPRAWDĘ WARTO ! polecam :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym taką damkę, na pewno często by mi służyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę chodnikiem, ulicą się boję:) śliczny rower
    PS. Jeżdżę do pracy rowerem i wiele osób mi tego zazdrości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mam rower podobny, w tym stylu i uwielbiam jeździć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Gosiu,śliczny rower:)Też nad takim się zastanawiam, napisz jak się nim jeździ czy nadałby się na dłuższe wycieczki czy tylko tak po mieście :*

    OdpowiedzUsuń
  14. There's definately a great deal to find ouut about this issue.
    I really like all tthe points you made.

    Also visit my homepage: house renovation costs in the philippines

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *