środa, 8 sierpnia 2012

nowe ciuchy

Hej ;)

sukienka, nie wiem skąd.. 
jakieś 11 zł ;)




sukienka w troszkę odblaskowym kolorze ;)
talji weil czy jak to tam się pisze ;) ok.15 zł ;)


sukienka new look
ok. 15 zł




tunika na plaże ;) (od jutra się przyda;))
ok.7zł



bluzka z jakimiś farmazonami ;)
ok. 7 zł

urocza kokardka;)



prześwitująca bluzka, będę musiała pod nią coś zakładać ;)
15 zł


bluzka z H&M z kolekcji garden(?) 
15 zł






to na tyle ;)
spodobało się Wam coś ? 
chadzacie do lumpexów :)?


buzi:*

32 komentarze:

  1. Świetne zakupy:) Dawno nie byłam w Sh;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie super rzeczy kupiłaś normalnie zazdroszczę wszystkich,ja czasem też zaglądam do SH ale u nas takich super ciuszków nie ma :(((pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że chadzamy :) super ciuszki, wszystkie bym przygarnęła choć większość nie na moja figurę :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem stałą bywalczynią second-handów ^^ Zdecydowanie jestem zwolenniczką "więcej za mniej" ;)

    Ta ostatnia bluzka bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. udało Ci się znaleźć perełki ! :)
    Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta prześwitująca bluzka mnie zabiła! Boska! :) ale na ładnym to wszystko ładnie leży :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdobycze!
    Do których lumpeksów chodzisz w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękneeee! ♥ też chcę takie rarytasy w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :D no i masz piękną figurę.. zazdroszczę, że tak ją trzymasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super łupy, uwielbiam lumpeksy!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobycze! :D
    ja chadzam do lumpków kiedy tylko mam pieniądze ;D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jakie swietne łupy, a gdzie jest ten świetny lumpeks...bo wiem że jesteś z Warszawy, a ja pracuje w W-wie, ale nie trafiłam jeszcze na tani i fajny SH, zwykle jak są fajne SH to ceny tych ubrań są zawrotne

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne łupy :) ja również bywam w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zakupy? w którym lumpku w warszawie je zrobiłaś?
    ja już zeszłam troche sh w wawie ale NIGDY nic nie kupiłam- nic ciekawgo;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jestem pod wrażeniem Twoich zdobyczy, wszystko świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. ciuszki cudaśne a druga sukienka REWELACJA :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu super perełki "wygrzebałaś" :*

    OdpowiedzUsuń
  18. super ciuszki, ja owszem chadzam, ale u mnie ceny są znacznie wyższe:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu można wiedzieć gdzie w Warszawie są fajne SH? w następnym tygodniu się wybieram do stolicy
    ja również chodzę ale u nas są ceny ogromne...
    wyglądasz prześlicznie,ale ładnemu we wszystkim ładnie;))

    OdpowiedzUsuń
  20. COS ?! Wszystko sie spodobało ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnia bluzka przepiękna, niezłe te SH u Ciebie :) fajny blog, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko cudne:) aż żałuję, że przez wakacje nie mam dostępu do fajnych lumpków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ciuchy znalazłaś :) Ja chodzę regularnie, uwielbiam sh!

    OdpowiedzUsuń
  24. Napisz proszę gdzie jest ten lumpeks, w którym znalazłaś takie ciuchy ;)<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chodze ale takich az cudow jeszcze nigdy nie znalazlam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zakupy,
    i dlatego uwielbiam sh
    chociaż przyznam się że czasami nic nie mogę znaleść pewnie ktoś mnie uprzedza
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne ciuszki za małe pieniądze :)
    Strasznie miła dziewczyna z Ciebie, jak się czyta Twoje wpisy to od razu uśmiech na buźce się pojawia :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *