sobota, 25 sierpnia 2012

TAG - 10 pytań

Hej, zostałam otagowana przez Paulinę ;)

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
to było tak dawno temu, że nie pamiętam ;) od 12 roku życia prowadziłam jakieś blogi 

2. Ulubiona odzywka do włosów?
alterra do włosów zniszczonych i milk shake z z.one concept ;)

3. Jak wygląda Twój makijaż dzienny?
podkład + korektor rozświetlający pod oczy + cień + kreska + tusz + szminka

4. Gdzie spędziłaś tegoroczne wakacje?
byłam nad morzem a większość wakacji odpoczywałam za miastem z moim ukochanym <3

5. Szczęśliwie zakochana czy singielka?
szczęśliwie zakochana od prawie 4 lat ;)

6. Kawa czy herbata?
herbata - owocowe, zielona, biała lub czerwona ;) nie pije czarnej :)

7. Grzywka czy bez?
grzywka ;) ja preferuję grzywkę na bok ;)

8. Najczęściej na blogach czytasz o...?
to chyba jasne : o kosmetykach i o modzie ;) często z blogów modowych czerpię inspirację ale i tak najlepszym miejscem na szukanie pomysłu na siebie jest... ulica ;)

9. Co jest Twoją mocną stroną?
nie wiem, nie mam pojęcia ;) hmmm nie lubię mówić o sobie. 

 10. Ulubiony tusz do rzęs ?
wibo różowy!

taguję wszystkich ;)

5 komentarzy:

  1. nie używasz pudru na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobało mi się i zrobiłam swój :)
    zapraszam: http://kabodreams.blogspot.com/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *