wtorek, 18 września 2012

.

Hej ;)


Ostatnio myślę duuuużo o moim blogu, mam nadzieję, że zauważyłyście, że jestem tu trochę częściej :)

Chcę coś zmienić, dodać..żeby było ciekawiej :)

Jeśli macie jakieś pomysły na posty to chętnie poczytam propozycji. 

myślę nad małym kącikiem kulinarnym :)
mam w planach też filmik o mojej diecie :)

dziś z Kamilem zrobiliśmy pizzę ;)
a mój chłopak robi najlepszą pizzę na świecie, wiem bo kiedyś jeszcze ją jadłam :)

więc jak chcecie możemy jutro wam podać 'nasz' przepis + fotorelację ;)

weekend spędziliśmy za miastem, w zasadzie każdy weekend tak spędzamy, dla nas weekend to niedziela i poniedziałek ;)
byliśmy dziś, w zasadzie to wczoraj w ikei, chciałam taką śliczną różową miseczkę i talerzyk, ale jakoś nie mogliśmy znaleźć, kupilismy tylko kilka małych pierdół. 

kilka fotek z weekendu :)


z małym Kubusiem ;)





uwielbiam sałatki ;)

Kamila czekolada ;)

pyszne masło orzechowe domowej roboty ;) mniam!


jak robiłam zdjęcia na allegro ubrań którch już nie noszę, spodobały mi się trzy rzeczy i chyba je sobie zostawie, co o nich sądzicie ?



buziaki, Goś! ;*



14 komentarzy:

  1. piszesz tu w sumie mało o kosmetykach... może też coś w tej kategorii stworzysz? :) chociaż ja lubię jak wstawiasz zdjęcia stylizacji itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, napiszę recenzje , mam duuuuzo kosmetyków które są moimi ulubionymi więc będzie o czym pisać ;)

      Usuń
  2. Ja chętnie poczytam o diecie, bo jesteś mega zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A na tych zdjęciach powyżej wyżej każda wersja mi się podoba więc chyba faktycznie zostaw dla siebie te ubrania.

    Mam jeszcze pytanie odnośnie szarej narzutki, którą wystawiłaś na allegro, czy ona jest z kryjącego materiału czy raczej prześwituje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narzutka jest z kryjącego materiału ;) może nie ryje 100% ale wiadomo ;)

      Usuń
  4. super:) z chęcia poczytam zarówno o diecie, jak i podpatrze jakieś dietetyczne przepisy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej, ale ty jesteś ślicznaa !:*******

    Chętnie przecztałabym takie posty jak:
    =co jest w mojej torebce,
    = napewno coś o twojej diecie,
    = i coś związane z kosmetykami;P

    Pozdrawiamm ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie napisz coś jeszcze o swoich włosach. Jak je układasz, co robisz, że masz taki efekt push up :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu ja zaglądam codziennie na Twoje bloga i bardzo się cieszę, że wpisy są częściej.chciałabym zobaczyć przepis na pizze oraz inne dania i opis Twojej diety; może kolekcje kosmetyków, makijaż krok po kroku(plisss):)zresztą wszystko co napiszesz chętnie czytamy:):)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za czekolada na patyku? Gdzie ją można kupić?
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chocolatecompany.nl ;) fajny pomysł na prezent ;)

      Usuń
  9. chciałabym ci zasugerować posty dotyczące właśnie diety, takie bardzo dokładne np. produkty które jesz, jak wyglądają twoje posiłki (bardzo jestem ciekawa tego), również posty lub filmiki dotyczące włosów i różnego rodzaju układania, czesania itd., mam nadzieje, że nie zrezygnujesz z tematyki modowej i będziesz dalej dodawać swoje stylizacje bo są całkiem dobre :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przepis na masło orzechowe podaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm ale bym sobie czekoladke zjadła :)) Wygladasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *