wtorek, 25 września 2012

.

Wczoraj spedziliśmy miły wieczór u znajomych w Wołominie ;) wieczór i kawałek nocy też były bardzo ciekawe, ale nie wiem czy wypada żebym tu pisała takie rzeczy bo niektórzy mogliby zmienić o mnie zdanie ;)


Dzisiejszy dzień był baaardzo przyjemny dzięki mojemu K. :*
a wieczorkiem przejechałam się po okolicy, wstąpiłam też na pocztę (poczta całodobowa ma sens:D)
porobiłam trochę zdjęć. na szczęście dziś nie jest tak zimno jak w niedziele. 

Bardzo lubię jeździć na rowerze, często poruszam się nim po mieście mimo, że z racji tego, że mieszkam w centrum wszędzie mam blisko :)

w weekend byłam na uczelni, już zaczełam piąty semestr, jestem na specjalizacji SPA&Wellnes (do wyboru była kosmetologia ogólna, wizaż, podologia i mentoring kosmetyczny/zarządzanie salonem) cieszę się, że już bliżej niż dalej, niedługo trzeba będzie się wziąć za prace licencjacką..

kilka zdjęć z dzisiejszego wieczoru :)





















13 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywne są te wszystkie zdjęcia. Warszawa nocą wygląda naprawdę zachęcająco :)
    Faktycznie lubisz poruszać się po mieście na rowerze. Mój stoi w piwnicy, jakoś nie mogę się do niego przekonać, ale może dlatego, że to rower górski :/ Jednak te miejskie są inne. Może na wiosnę sobie jakiś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie lubie Warszawy, bo całe życie mieszkałam poza nią i dokucza mi ten zgiełk ktory mi sie z nia kojarzy, to te zdjecia naprawde sa piekne i zachecaja do spacerow noca po Warszawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa to zdecydowanie najpiękniejsze miasto Polski! I nocą i dniem :]
    PS widziałam Cię ostatnio(ok 2 tyg temu) na rowerze na marszałkowskiej, poznałam od razu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, zawsze byłam zdania, że brzydka ta nasza stolica...Teraz jednak widzę, że i W-wa ma swój urok (zwłaszcza po zmroku).

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiesz jak bardzo Cię polubiłam ;)super dziewczyna ładna,zadbana ,mądra chociaż się nie znamy jesteś bardzo podobna do mnie pod względem mody,kosmetyków;)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Warszawę nie tylko wieczorami, patrząc na te Twoje zdjęcia obudziły się we mnie mega stare wspomnienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, to znowu ja. Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe, jeśli powiem, że wyróżniłam Twój blog w "babeczkowym" TAGu, jako jeden z blogów, na które najbardziej lubię zaglądać.
    Link do posta z TAGiem: http://styleroookie.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezpiecznie jest tak wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia przypomniały mi o moim rowerze, który kurzy się w garażu. Chyba go wyciągnę żeby korzystać z ostatnich ciepłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia - miasto nocą. Pozdrawiam Legionistkę, o ile się nie mylę zauważyłam ten symbol na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja nie cierpię Warszawki...i Krawatów...ale ubierasz się fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *