sobota, 15 września 2012

❤małe zakupy w H&M❤

Siemanko:)


dziś chwile pobiegaliśmy po sklepach :) 
w H&Mie niezłe promocje, więc radzę tam zajrzeć :) ja kupiłam dwie rzeczy z przecen 

❤ spodnie ❤ - p r z e p i ę k n e , chciałam je kupić jakiś czas temu kiedy kosztowały 129 zł, dziś kupiłam je za 75 :) więc jestem meeega zadowolona :) 
drugą rzeczą jest koszula, beżowa, prześwitująca, bardzo ładna, zrobie ałtfit z nią to zobaczycie jak ładnie się prezentuje :) kosztowała 40 zł (przeceniona chyba z 79) 








 zastanawiam się jeszcze nad tą bluzką, rózowo-biała z dołem podobnym do baskinki

59.90


wpadło Wam coś w oko ? :)

15 komentarzy:

  1. Koszula mi się bardzo podoba! Jutro chyba się wybiorę, akurat mam luźniejszy dzień :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm miałąś gościa w przebieralni ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudownie wyglądasz w pierwszym stroju :) chłopak troszkę znudzony haha:D

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jest śliczna :) zajrzę jutro do h&m:)

    OdpowiedzUsuń
  5. okropnie jest Ci w tych spodniach jak mam być szczera:(ale to tylko moje zdanie za to śliczna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie podoba w tych spodniach i to też jest tylko moje zdanie..:)

      Usuń
  6. oj, kup tą bluzkę ;> ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! spodnie fantastyczne!:) obserwuję bloga już jakiś czas. w wolnej chwili zajrzyj do mnie: variablewomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj też byłam u siebie w H&M ale nic nie znalazłam dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jutro wybieram się na polowanie , może jeszcze cos znajde :)

    Świetnie wszystko leży na Tobie :)

    Pozdrawiam i obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. mam do sprzedania takie spodnie w roz. 36 niestety są dla mnie troszke za duże. są z metką. kupiłam je za 75zł ale mogę sprzedać za 65zł. kontakt marysienka22@op.pl

      Usuń
  11. Spodnie bomba ! :) Mega mi sie podobaja :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *