piątek, 7 września 2012

ORGANIQUE BRONZE BODY BUTTER


masło czekoladowe do ciała z ORGANIQUE

intensywnie nawilza, uelastycznia, regeneruje.

wedlug producenta zapach kakao koi nerwy i ułatwia relaks po ciężkim dniu. 
w składzie na drugim miejscu znajduję się maslo shea, które natłuscza i uelastycznia skórę. ekstrakt z kakaowca ma dodatkowo działanie ujędrniające i antycellulitowe , dodatek erytrulozy poprawia koloryt skóry.


Osobiście bardzo polubiłam to masło, pięknie pachnie, ma fajną konsysencję, bardzo dobrze nawilża, ja go używam na nogi ponieważ są bardzo suche. 
masło jest na bazie masła shea, które uwielbiam! 
zapach na skórze utrzymuje się dość długo ;)

cena może odstrasyć i pewnie sama bym go nie kupiła. ale jest to dobry pomysł na prezent ;)

opakowanie 200 ml  tego co sprawdziłam na wizażu kostuje 65 zł.

mam kilka produktów tej firmy i na żadnym się nie zawiodłam ;)

polecam serdecznie ;)


4 komentarze:

  1. Właśnie czegoś takiego teraz szukałam ;) Tylko gdzie je kupię? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam masło czekoladowe(mniam)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz sobie wyobrazam jego zapach ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *