czwartek, 6 września 2012

peeling algowy

Hej kochane ;)




Już jakiś czas temu zamówiłam na stronie ECOSPA pare kosmetyków, między innymi peeling algowy, kupiłam go ponieważ wszystkie peelingi jakie miałam mi się pokończyły.

peeling możecie zamówić TU ;)

ja używam tego produktu na dwa sposoby : 

1. sam peeling + gąbka konjac
2. peeling + gąbka konjac + krem do mycia buzi z alterry 

fajnie szoruje się nim buzie, nie jest bardzo mocny, hmmm zależy jak mocno trzemy ;) ja jestem zadowolona. skóra po użyciu tego kosmetyku jest odświeżona, złuszczona, promienna, pory rzeczywiście są oczyszczone. 

ja preferuje naturalne peelingi;)

wydajny i tani ;)

polecam ;)

skopiowane ze strony : 

Mielony koralowiec jest składnikiem eksluzywnych peelingów ze względu na bogatą zawartość pierwiastków oraz wysoką zdolność wchłaniania się przez skórę.

Lithothamnium (koralowiec) jest to sposzkowana, zmielona forma alg z Irlandii . Peeling algowy zawiera takie pierwiastki jak wapń (30-35 %), magnez (2-4%), żelazo, potas, i cynk. Minerały te przywracają skórze witalność, działają oczyszczająco i odżywczo na ciało. Korzystnie wpływają na jędrność skóry, redukują tłuszcz i celulit w tkance podskórnej.

W trakcie masażu peelingującego, algi pobudzają krążenie, łagodzą bóle mięśni i stawów, złuszczają powierzchniowy naskórek, odblokowują pory skóry, dzięki czemu przygotowują skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.



3 komentarze:

  1. ja go kiedys mialam i bylam bardzo zadowolona:************

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie to jest opakowanie? chodzi mi oczywiście o wagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *