wtorek, 11 września 2012

podkład idealny -rimmel match perfection



Hej piękności :*

Już kiedyś robiłam recenzję tego produktu,ale dużo z Was pyta mnie jakiego podkładu używam.
Więc przedstawiam Wam mój podkład idealny :) 
RIMMEL MATCH PERFECTION ;)

według mnie jest idealny dla cery mieszanej w kierunku do tłustej, fajnie wyrównuje koloryt cery, jest lekki, niekomadogenny. nie matuje idealnie cery ale nie wymaga jej przypudrowania.

krycie 9/10 

ma żelową konsystencję, super stapią się z cerą..

latem używam 200 soft beige 
zimą 103 true ivory

nakłądam go pędzlem HAKURO H50, super sprawdza się do tego też beautyblender;)

słoiczek 18ml kosztuje 23-35 zł, zauważyłam ostatnio, że ceny tego podkładu lecą w górę NIESTETY! 

a Wy jakich podkładów używacie?

buziaki, Goś ;*


18 komentarzy:

  1. uzywałam kiedys, na mojej twarzy wygladał ładnie ale bardzo krótko bo potem podkreslał rozszerzone pory i znikał z buzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. MI konsystencja tego podkładu nie przypadła do gustu, za to kolory są fajne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest to krem BB z Maybelline- ostatnio ciągle go używam+ korektor na niedoskonałości :)
    Nie kryje zbyt dobrze ale mi wystarcza gdyż ładnie wyrównuje koloryt :) Rimmela nigdy nie próbowałam ale kusi mnie już jakiś czas :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może trzeba napisać kilka niepochlebnych recenzji na blogach, żeby ceny znów spadły ;D słyszałam o nim, obecnie jestem w fazie poszukiwania idealnego podkładu ale już mam dosyć kupowania ciągle kolejnego bubla :) chyba zainwestuję w coś droższego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja teraz używam podkładu z essence stay all day i mimo, ze tani, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy go nie miałam, ale na pewno go wypróbuję nie długo :)
    Obecnie używam Pierre Rene Skin Balance i Maybelline Affinitone Mineral i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go używałam , ale nie do końca mi podpasował, miałam wrażenie , że robi efekt maski. Na razie leży w kosmetyczce i czeka na swoje 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za pomadka, którą masz na ustach na tym zdjecie...Slicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie ten podkład to czyste złooo...Pozbyłam isę go jak najszybciej, wogóle mi się ne sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. Żużyłam dwa opakowania tego podkładu, drażni mnie to, że szybko znika z twarzy i się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na innej recenzji gdzieś czytałam że właśnie do cery tłustej to nie bardzo :((, ja przez całe lato używam minerałów a w chłodniejsze dni, jesień i zimę revlon colorstay lub max factor lasting performance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem wierna mineralnym kosmetykom everyday minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że spróbuję go, podkłady które wcześniej używałaś i pokazywałaś jeszcze mnie nie zawiodły więc jeśli pojawi się jakaś okazyjna promocja na niego to pewnie się przerzucę na niego na próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbialam go ale mnie zapchal ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. moja siostra ma, ale tak średnio sobie chwali :) ale ma ciemniejszą cerę niż moja to nie mogę sobie go wypróbować :(

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam, to mój ideał :) ja używam nr 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten podkład i jego super lekką żelową konsystencję... Na początku miałam ambiwalentne uczucia co do niego, ale z czasem się to zmieniło...Jest mało wydajny :(( zafascynowana tym podkładem pomyślałam, że match pperfection 30 ml ten z pompką będzie taki sam tyle, że inna konsystencja i pomyliłam się jest fatalny, świece się po nim jak jakaś bombka :( (pomimo, że mam suchą skórę :()

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja go miałam i bardzo go polubiłam :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *