czwartek, 6 września 2012

Strój Dnia + mały spacer po Warszawie ;) + nowe buty jesienne :)

Hej kochane ;)

dziś duża dawka zdjęć ;) Lubicie to ? 

Dziś z moim ukochanym pospacerowaliśmy sobie trochę ;)
przy okazji pocykaliśmy zdjęcia.

byliśmy w okolicach stdonu narodowego i na plaży nad wisłą po praskiej stronie.

______________________

z moim psiakiem roksanem ;)

sweter - bakalarska
bluzka - no name
spodnie - vero moda
bransoletka, zegarek - allegro





pod stadionem narodowym ;)





 nowe buty na jesień ;)
bakalarska ;)
kurtka - zara
torebka - no name
















 pałac wieczorową porą ;)

postaram się częściej pisać takie posty.

buziaki ;*

19 komentarzy:

  1. byłam w wawie kilka miesięcy temu i marze by tam mieszkac, cudowne zdjęcia aaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*

      zapraszamy do warszawy ;)

      Usuń
  2. jak zwykle ślicznie wyglądasz :)

    masz super brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo nie wiedziałam że w Warszawie wysypano piasek na plażę, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa nocą jest najpiękniejsza, zdecydowanie :)

    Pozdrawiam,
    # Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. super slicznotko:)
    ach jaka piekna Warszawa:))
    mam nadzieje ze niedlugo bede tam mieszkac;*************

    OdpowiedzUsuń
  6. bardz ładne focie -Ty również
    zapraszam na mojego bloga
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Goniu! Fajnie, że do mnie trafiłaś :) Oglądam Twoje filmiki co jakiś czas i bardzo podobają mi się Twoje stroje dnia, ten również do takich należy :) Twoja ramoneska jest przepiękna! Generalnie bardzo podoba mi się cały set, ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój sweterek :) "outfitki" super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nagraj filmik jak zrobić takiego koka ! :) super wygladasz ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kok jest niewiarygodnie piękny i taki artystyczny, ja chce zobaczyć jak uzyskujesz taki efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi się w tej stylizacji podoba :)
    a buciki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ten Twoj genialny styl i fryzurka bomba do tego ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *