niedziela, 30 września 2012

woda różana i miły wieczór

Hejaaa :)
Kilka dni temu kupiłam w sklepie hinduskim(?) wodę różaną. słyszałam o niej wiele dobrego. postanowiłam więc kupić i wypróbować na własnej skórze :) 
zapłaciłam 14 zł za 300 ml więc cena dość atrakcyjna jak na kosmetyk ;)

przelałam ją do buteleczki z atomizerem i używam jej jako mgiełki na twarz rano i wieczorem, czasami na makijaż żeby wyglądał bardziej naturalnie :) 
jak narazie sprawdza się bardzo dobrze, koi i łagodzi :)

zobaczymy jak będzie sprawdzać się przy dłuższym stosowaniu :) 


dziś kolejny miły wieczór. babski wieczór :) no może nie do końca babski ale... :)
spędziłam już kolejny wieczór z Gosią , taaak tą od bransoletek :)

 




namioty na placu powstańców warszawy przed telewizją, nie wiem co oni chcą osiągnąć.
nie wiem czy słyszałyście ale dziś w Warszawie odbył się marsz 'obudź się Polsko' iiii dosłownie udało im się mnie obudzić :(




takie tam z namiotami :)


mam w planach zrobić troooooche recenzji więc szykujcie się jeśli oczywiście jesteście ciekaweeee :) buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Uzywam wody rozanej, kupilam w tym roku w Tunezji. Jest swietna! Zaluje ze nie kupilam Wiecej... daj znac jak zuzyjesz i czy caly czas tak dobrze dzialala :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te namioty mnie przeraziły. Słyszałam o tej całej akcji, ale nie wiedziałam, że aż tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... Zaciekawiła mnie ta woda różana:) A mogłabyś podać adres tego hinduskiego sklepu, w którym ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. obudz sie Polsko, bo jestesmy zacofanym krajem i nasz narod jest ociemniały - proste :/

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie kupiłaś? Tzn na jakiej ulicy jest ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  6. może czasem zamiast totalnego skupienia na swoim looku przydałoby się zainteresować tym co się dzieje wokół...lol grunt, że jest sweet focia na tle namiotów
    pozdro cukiereczku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *