piątek, 7 września 2012

mmm...woda toaletowa o zapachu gumy balonowej!

Hej kochane ;*





wczoraj w Hebe kupiłam sobię nową wodę toaletową, nie miałam w sumie zamiaru ale moją uwagę przykuly kolorowe flakoniki. 

było kilka zapachów z tego co pamiętam : guma balonowa, którą właśnie wybrałam, arbuz, wata cukrowa, wiśnia, szarlotka, gruszka ;)

za 70 ml zapłaciłam ok. 13 zł ;) 

woda pachnie przecudnie! słodko i nie czuć alkoholu ;) jest to zapach gumy balonowej a dokładnie różowej orbit ;) mmmmm ;) nie trzyma się na skórze/ciuchach zbyt długo ale taki zapach chociaż przez chwilę potrafi uprzyjemnić mi dzień ;)

można ją znależć w necie ;)

lubicie słodkie zapachy? 




10 komentarzy:

  1. Super, na co dzień preferuję orzeźwiające zapachy, ale czasami coś mnie naleci i lubię zmiany na coś słodszego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz pisalam, że czeka mnie wypad do Hebe po bialego jelenia i może po tą wodę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię słodkie zapachy :) szczególnie wanilię przełamaną jakąś ciekawą nuta. Ale z tej wody toaletowej kręci mnie wata cukrowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że wiem o Twoim istnieniu! :) Oglądam Twoje filmiki od dawna :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. parę lat temu, jakieś 3/4 siostra przywiozła mi z Niemiec perfumy o takim zapachu. Jak prawdziwa guma balonowa :D słodki uroczy i dziewczęcy :) ale w delikatnej ilości bo można przesadzić

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie w Warszawie jest to Hebe?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://goniaroniaa.blogspot.com/2012/09/stroj-dnia-may-spacer-po-warszawie-nowe.html?showComment=1347382679942#c4416342362465273330
    dałam Ci pod tym postem komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo to muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie to ja zawsze znajde same pysznosci ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    KLaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *