poniedziałek, 17 września 2012

meeeeeeeega wyprzedaż szafy :)

Hej, wreszcie wzięłam się za zebranie wszystkich ubrań jakich już nie noszę, porobiłam foty i właśnie wystawiam je na allegro :)

link : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10954926

wszystkie ubrania są w bardzo dobrym stanie :)
rozmiary niektórych ciuchów są bardzo duże ale same możecie zobaczyć jak na mnie się prezentują ;)
















































































zaciekawiło Was coś ?

buziaki, Goś :*

12 komentarzy:

  1. jaaaakie masz włosy! zaazdroszczę tej objętości! <33333

    i ładne ciuszki! Ale jstem duzo za duza na niektore :<

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaale fotek :D

    właśnie oglądam Twój film z ulubieńcami - masz boski głos, bardzo sympatyczny i miło się słucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza bluzeczka i czarna sukienka z baskinka..<3 oj musze zajrzec na Twoje konto na allegro:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, gdybym miała z 4kg mniej :( bardzo podoba mi się kilka rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczy które sprzedaję są dość duże ;)

      Usuń
  5. nie obraz sie, ale z ta fryzura na "mode na sukces" wygladasz jak ryczaca czterdziestka. Serio. Taki look cie OKROPNIE postarza. Nie wiem ile masz lat, ale raczej nie tyle na ile wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie układam tak wlosow tylko same mi sie tak ukladaja, maja taka obietość ;)

      nie muszę Ci sie podobać;)

      Usuń
    2. fryzura na "mode na sukces" hahahahahha dobry tekst :D

      Usuń
  6. Szkoda że nie nosić rzmiarów XXXXXXXXL czyli na takzwane BIGMACKI... może bym znalazła coś na siebie bo ubierasz się super masz genialny styl nietuzinkowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Poraz kolejny stwierdzam, ze w kazdym ciuchu Ci bardzo korzystnie i ładnie :))
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz zajeb...w niektorych rzeczach,szkoda ze sprzedajesz je

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *