wtorek, 30 października 2012

Hej ;)

Ostatnio coś nie mam okazji robić strojów dnia, mam nadzieję, że to się zmieni ;)

Dziś taka luźna notka ;) 
wczoraj w sumie z nudów pojechaliśmy połazić po sklepach i po Ikei :) 
kiedyś barrrrdzo lubiłam oglądać te wszystkie rzeczy, meble ;) w sumie nadal lubie :) jest bardzo dużo klamotów w moim stylu :) już nie mogę się doczekać jak będziemy meblować swoje mieszkanko ;) już mam wizję w głowie.. a wczoraj dużo  nie kupiliśmy, masa świeczek, miseczka i osłonka na kwiatek :D

a dziś byliśmy w kinie na paranormal activity 4, beznadzieja. jak wcześniejsze części były dość ciekawe to czwórka to kompletne dno. nie polecamy ;)










17 komentarzy:

  1. łoł, widzę że u Ciebie zima pełną parą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też śniegu masa ;O
    wkrótce wybieram się do Ikei i też zaopatrzę się w świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Ikeę! żałuję, że nie ma jej u mnie w mieście :(
    aa akurat parę dni temu też byłam z chłopakiem na Paranormal Activity 4 i dla nas to najlepsza częsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzialam Cie w ikea :-) IDEALNIE UBRANA JAK ZAWSZE :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ikea mogłabym mieszkać :) mam taką latarenkę, tylko czarną, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutki blog :) widzialam kilka Twoich filmikow i powiem Ci że masz fajny styl:)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)) Obserwuje oczywiscie :) będzie mi bardzo milo jeśli odwdzieczysz sie tym samym:)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia to są Twoje rękawiczki ??!!
    Nie żartuj !
    Masz 8 lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tym komentarzem udowadniasz ze masz 5 lat...

      W sumie trochę mi żal niedowartościowanych dziewczynek, które nie potrafią sformułować swoich komentarzy w taki sposób żeby nie być niemiłym. Ale jak widać nie każdy człowiek mądrzeje z biegiem lat. Niektórzy się uwsteczniają ;)

      Pozdrawiam,
      Rozalia

      Usuń
  8. Zakupy meblowe się robi dopóki naprawdę nie trzeba ich robić:D

    Bo wtedy człowiek głupieje i sam nie wie co kupić, a czas goni.

    Ale może będziesz wyjątkiem i tego Ci życzę :)

    ps. dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  9. p.s. jeśli możesz to poszerz sobie szablon, żeby boczny panel nie nakładał się na zdjęcia z postów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gośka nagraj cos wkoncu!:)
    Wszystkie fajne youtubowiczki wypiely pupy i nie ma co oglądać hehe
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodkie ochraniacze!;)) podpisuje sie pod komentarzem wyzej - nagraj cos!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy nam pokazałaś bardzo mi się podobają:) a w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs:) do wygrania mega ciepły szalik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this article to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thank you for
    sharing!

    my web blog ... visit the following webpage

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *