piątek, 26 października 2012

♥ perfumy ♥

Hej Piękności :*

Dziś post o moich ulubionych zapachach :) ja jak wiele dziewczyn referuję zapachy kwiatowe, słodkie, owocowe. chociaż w swojej kolekcji miałam też zapachy ciężkie mimo to bardzo kobiece, typowe na wieczór.

W swoim życiu miałam wiele perfum, ale nie wszystkie wpadły w mój gust, są też zapachy do których wracam :)

Dziś pokażę Wam tylko 4 moich ulubionych










Gucci, Flora by Gucci, Gorgeous Gardenia
piękny słodki, delikatny zapach :)

elegancki prosty flakonik.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, gruszka
nuta serca: biała gardenia, plumeria
nuta bazy: paczula, brązowy cukier


Gucci, Guilty
chyba mój ulubiony zapach, przepiękny, kobiecy, lekko słodki, idealny na dzień jak i na wieczór.

przepiękny złoty flakonik

Nuty zapachowe: mandarynka, różowy pieprz, brzoskwinia, bez, geranium, ambra, paczula.

Lacoste, Dream of Pink
bardzo słodki zapach, często wracałam do niego w szkole średniej, zużyłam kilka flakoników.

bardzo dziewczęcy :)

Nuty zapachowe: słodkie czerwone owoce, mrożona herbata, kwiat lotosu, róża, drzewo sandałowe, piżmo


Thierry Mugler, Alien
chyba najcięższy z zapachów w mojej kolekcji, kobiecy, mocny, idealny na wieczór. bardzo intensywny.


Nuty zapachowe: kwiat pomarańczy, ambra, jaśmin, nuty drzewne, nuty zielone, wanilia.

oprócz tego uwielbiam Daisy, niestety jeszcze nie miałam ale mam próbkę zawsze w torebce, piękny, słodki zapach, a flakonik- marzenie ;)
no i escada - słodkie zapachy, zapach dla młodych dziewczyn :)


a Wy czym pachniecie ? 

14 komentarzy:

  1. Mam Gucci Guilty i uwielbiam ją jest śliczna, na drugim miejscu są CK in 2U i DKNY pure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak piękny zapach, jest to taka kropeczka nad "i" w naszym wyszykowaniu się... :)
    osobiście również lubię słodkie zapachy, ale w żadnym wypadku nie kwiatowe a tym bardziej nie różane (fuuu...), owocowe jak najbardziej oraz takie klasyczne, pachnące świeżością, czystością jak niebieski adidas, moim faworytem od liceum okazyjnie jest z avonu little black dress <3

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tą lacoste, ale dla mnie cos mało intensywnie pachniała

    OdpowiedzUsuń
  4. Flora by Gucci ślicznie wygląda :) ja uwielbiam Gucci Rush

    OdpowiedzUsuń
  5. to widze, ze mamy identyczny gust zapachowy ;) nie znam tylko tych fioletowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Alien! Moje WIEEELKIE marzenie. Mam nadzieję, że do końca roku się spełni :)

    Dobrze,że jesteś, Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Daisy <3 Zbieram właśnie kaskę na te perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony i uniwersalny Chanel no 5. Aktualnie go nie mam, ale jak tylko tata będzie gdzieś leciał to musi mi koniecznie kupić w strefie bezcłowej. Polubiłam się z Lancome Miracle, choć mam tylko małą buteleczkę - 5 ml. Jakiś czas temu od brata dostałam DKNY be delicious red, ale zapach taki... Jakiś dziwny. Krótko się utrzymuje i w ogóle. Z tańszych to lubię Pur Blanca z Avonu, wersję białą i różową.

    OdpowiedzUsuń
  9. widać,że preferujesz słodkie zapachy, tak jak ja :) chociaż mocniejsze nuty też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione! :) mam obecnie i te z lacoste, i gucciego :) alien mi sie skonczyl i zbieram teraz na niego fundusze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Flora....muszę ją sobie sprawić:) a ja pachnę Guessem różowym(niewiem jaką on ma nazwę), Daisy Eau so Fresh , Aqua di Quoia oraz Gap-em grejfrutpwym:) Również podobnie jak TY lubię świeże, kwiatowo-cytrusowe zapachy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zamówiłam sobie Euphorię. Powinna do mnie dotrzeć w następnym tygodniu.
    Z takich "droższych" zapachów to również mam już za sobą Lacoste - Touch of Pink oraz J.Lo. - Live.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Alien'a :) A Daisy mam i lubię jej zapach, ale jest bardzo nietrwały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *