piątek, 30 listopada 2012

kilka nowości ;)

Hej;)

w tym tygodniu zakupiłam kilka nowych rzeczy ;)

większość z nich to nowości jak dla mnie:)


Bielenda, seria aloes. delikatny żel do mycia buzi. 
jak wiecie albo nie wiecie moim ulubieńcem był krem do mycia buzi z alterry ale z racji tego, że wycofali zastąpiłam go żelem z białego jelenia którego akurat nie było w hebe, zmuszona zostałam do zakupu innego żelu. 
weszłam szybko w aplikacje KWC w telefonie i wybrałam ten ;) recenzje bardzo dobre więc wzięłam! 
cena jakoś ok. 12 zł. a właśnie czy kosmetyki Bielendy (do twarzy) wycofali z rossmannów?  


olejek z drzewa herbacianego, koszt w aptece to ok. 10 zł
ja stosuje od dawna na wypryski i działa świetnie.


skuszona promocją w rossmannie (ok. 6 zł) zakupiłam żel pod prysznic z original source o zapachu maliny&wanilii 
zapach.. przboski jak truskawkowo-śmietankowy czupaczups!

szkoda tylko, że zapach się nie utrzymuje na ciele..
tak czy siak jestem na TAK :) 

z tych żeli miałam jeszcze miniaturkę tego zielonego miętowego i na lato sprawdzał się super ;)


mydło biały jeleń.
mydło i tyle ;)


dziś z nudów weszłam do rossmanna i tak sobie chodziłam i miałam chęć coś kupić  z racji tego, że mam dobry humor. no i dzięki aplikacji KWC zakupiłam balsam do włosów suchych i zniszonych z joanny ;)

nałożyłam na wilgotne włosy i wysuszyłam je. efekt całkiem całkiem ;)
zapach również przyjemny. 

cena niska, ok 6 zł ;) 


no i to na tyle, jeśli używałyście któregoś z tych kosmetyków dajcie znać ;)

buziaki :*


13 komentarzy:

  1. mam ten balsam i cudów nie ma, ot zwyklak, niby bez spłukiwania, ale ja go i tak spłukuję, OS jest boski, drugi po tym pomarańczowym z ostatniej limitki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten balsam joanny to mój ulubiony produkt ostatnio :) a za zapach lubię go jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio się zastanawiałam nad tym olejkiem - już wiem, że następnym razem biorę go z miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel naprawdę jest fajny:) też go miałam ale o innym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten żel malinowo-waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel miałam przecudnie pachnie aż chce się zjeść :D, balsam z Joanny bardzo długo używałam i byłam zadowolona ale zawsze go spłukiwałam, włosy po nim były takie śliskie, mam zdrowe włosy ale dość często mi się elektryzowały po tym balsamie mogłam o tym zapomnieć, zamierzam znowu do niego wrócić na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie polubiłam z tym balsamem do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. też myślę o zakupie tego żelu z os :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ten krem z Alterry widziałam dzisiaj w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo tak, żel pod prysznic pachnie cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam OS w tej chwili zdenkowałam wszystkie ale latem napewno powrócą wersja miętowa idealna na upały :) zaczynam obserwowac .
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach tego żelu:-)Co prawda na ciele troszkę się zmienia podczas mycia,ale jest bardzo fajny:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *