poniedziałek, 12 listopada 2012

poniedziałkowe małe zakupy :)

Hej kochane dziś z Adzią wybrałyśmy się na małe zakupy ;)
miłyyyy dzionek ;)



w golden rose kupiłam matową szminkę o pięknym jaskrawym kolorze ;)
cena : 9,60 zł








w lumpie upolowałam torebkę kuferek w pięknym pastelowym kolorze ;)






w lumpie kupiłam też bluzkę ale pokażę Wam ją innym razem :)

jeszcze w tesco dorwałam gumkę na wyprzedaży za 6 zł ;)






na dniach powiem Wam coś o moim małym interesię który próbuję rozkręcić ;)

buziaki :*

21 komentarzy:

  1. O ho hooo, śliczny kolorek tej szminki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądze ;) dziękuję za komentarz:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na dniach pokażę jak wygląda na ustach ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jeszcze nie jestem do niej do końca przekonana ;)

      Usuń
  4. śliczna torebka i super kolor szminki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odważny róż jak na usta:)ja tez czasem zaglądam do SH i czasem zdarza mi się upolować coś extra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dziwnego, że dzionek miły jak spędzony na fajnych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pomadki GR - śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz koniecznie zrobic recenzje szminki;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie pokaż efekty pomadki na ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie w wawie kupujesz golden rose?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo interesujący blog :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *