piątek, 23 listopada 2012

zakupy

Hej kochane!

Ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga ale oczywiście myślałam o Was!
Tak szybko leci ten czas..

Słyszałyście o promocji w rossmannie? -40% na wszystkie produkty do makijażu :) 
dziś byłam w kilku rossmannach w poszukiwaniu mojego podkadu, udało sie kupić trzy, tak na zapas. w końcu żal nie skorzystać :) cena regularna 29.99 zł w promocji zapłaciłam ok. 18 za jeden ;)

ostatnio kupiłam też buty, w deichmannie. gdy tylko je zobaczyłam jakieś dwa miesiące temu przyciągneły moją uwagę, nie kupiłam ich, jakiś czas temu przecenili je o 50% więc kosztowały 59 zł, stwierdziłam, że nieee ale wreszcie je kupiłam ;) według mnie nie są kiczowate, gdy połączy się je z fajnymi ciuchami świetnie wyglądają ;)



w H&Mie kupiłam spinke złoty kwiatek i różowe kokardki do butów ;)




słuchawki z flo ;)


glamour w którym jest karta 20 zł do H&Mu do wykorzystania przy zakupach za min. 50 zł :)






21 komentarzy:

  1. Buty bardzo oryginalne, ja bym chyba nie wyszła, ale co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosi niedawno zostawiałam Ci na yt komentarz że widziałam Cię dziś w rossmanie;D z pytaniem co ciekawego zakupiłaś w kolorowym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jesteś szalona z tymi podkładami!:p Też dzisiaj kupiłam właśnie ten, bo chce go przetestować, a wydaje się całkiem fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też miałam atak na Rossa ;) fajne buciaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. niedaleko skrzyżowania wspólnej i marszałkowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie blogerki atakują Rossmanna ;) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszędzie, na wielu blogach od wczoraj posty z zakupami z Rossmanna :D sama się jutro wybiorę i zapewne dodam takze cos od siebie, albo post albo filmik :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią także zakupiłabym ten podkład, bo zostało mi go kawałek na dnie z tamtego roku i ostatnio po aplikacji na nowo się zakochałam, super photoshopowy efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tamtym tygodniu kupiłam słuchawki we flo i dzisiaj właśnie jedna przestała grać :( ciekawa jestem ile Tobie posłużą, mam nadzieję, że dłużej :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że część podkładów rimmela masz z małymi literkami, część z dużymi.
    Napisz za jakiś czas jeśli możesz czy według ciebie też jeden od drugiego się różnią.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie za 59zł to i ja przygarnęłabym takie buty. Moim zdaniem w ogóle nie są kiczowate - teraz wszelkie błyskotki będą szczególnie chodliwe, a w tym przypadku to i tak tylko mały detal. Ja upolowałabym czarne tylko nie pamiętam czy w ogóle były czarne z tego modelu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kupiłam match perfection na obniżkach 40% :). Natomiast żeby dostać odcień 100 ivory zwiedziłam 3 rossmanny i dopiero w trzecim kupiłam ostatnią sztukę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana a dobrze kryje bo mam masę pryszczy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, tutaj stylizacja z podobnymi botkami, które kupiłaś;)
    http://www.karinainfashionland.com/2012/11/autumn-colors.html

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany...te buty są przecenione o połowę!! Przymierzałam je niedawno i strasznie mi się podobały, chyba muszę się za nimi rozejrzeć:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, poleciłabyś jakiś dobry korektor w sztyfcie w przystępnej cenie? Nie mogę niczego znaleźć :(
    Śliczne te buty :)! A co do promocji z rossmanie to racja-żal nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *