piątek, 28 grudnia 2012

Hej kochane! 

jak tam po Świętach ? 
u mnie bardzo dobrze.. teraz został tylko sylwester. 
na początku stycznia mam też urodziny, w które mój ukochany chciał mnie zabrać do Egiptu ale wczoraj doszliśmy do wniosku, że odłożymy nasz wyjazd na inny miesiąc z racji tego, że w Egipcie nie jest teraz za ciepło, jest ok. 20 stopni a dla mnie to mało :D ale i tak już się cieszę :)

od mojego K. dostałam prostownicę do włosów taką jaką chciałam, philips hp8345. moja stara prostownica z remingtona nadal trzyma się bardzo dobrze, jestem z niej bardzo zadowolona ale chciałam coś nowszego, lepszego, mniej niszczącego włosy. 
nowa prostownica ma regulacje temperatury, jonizacje, można nią kręcić włosy oraz robić lekkie fale. jestem z niej bardzo zadowolona. ogólnie firma philips jest jedną z moich ulubionych jesli chodzi o sprzęt do włosów. rok temu dostałam lokówko-suszarkę która jest idealna i prześwietnie modeluje włosy. 

zdjęcia z ostatnich kilku dni : 







































23 komentarze:

  1. jakie piekne zdjecia, a Ty jak slicznie wyglądalas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie byłaś ubrana :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie :) Ten mały chłopiec to Twój brat?

    Ps. Kiedy nowy filmik? :)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nie to brat mojego chłopaka.

      dziś o 21 live na YT :]

      Usuń
    2. Super! Czekam :)

      Usuń
    3. gdzie? na you tube?to tak mozna:D? ja zielona jestem:D

      Usuń
    4. jest już live czy mi coś nie działa :(?

      Usuń
    5. nie bylo bo po co.... lepiej napisać,ludzie niech czekają a widzów mnieć w poważaniu. My tym samym sie odwdzięczymy!!!

      Usuń
  4. jakie słodkie :0 jakiej maskary używasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno białe zdjęcia - wyglądasz obłędnie !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post i zdjęcia jak i blog !!!!!! ...
    Zapraszam do siebie i do obserowania mam taki mały zakład i to ważne a przyokazji się odwdzięcze !! franki13.blogspot.com

    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Klimatyczne fotki. Szukam tego tuszu i nigdzie go nie ma :( A chciałam efekt sztucznych rzęs na sylwka. Jutro przejadę się do Hebe na Jerozolimskich

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz bez grzywki!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę kochana że połaszczyłyśmy się na te same kolczyki w hausie :> he he :*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://coocowhat.blogspot.com/ Zapraszam .!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś przepiękna !:*** Mam pystanie gdzie można dostać ten piękny biały wazonik? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna ta bluzeczka... zakochałam się w niej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *