niedziela, 30 grudnia 2012

Hej kochane! 

jak tam przygotowania do sylwestra?
my dopiero dziś ustaliliśmy co będzimy robić, idziemy do znajomych na domówke.

dziś chodziliśmy trochę po sklepach, całkiem fajne przeceny są i  nie byłabym sobą gdybym nic nie kupiła :D

w stradivariusie wyhaczyłam biało-złote rurki, kolejki do przymierzalni były tak długie, że nie chciało mi się stać więc udalo mi sie jakoś przymierzyć spodnie na sklepie :D
spodnie są całkiem spoko. kosztowały 59 zł.
ostatnio sporo przytyłam, zagolopowałam się i straciłam nad sobą kontrolę. ja niestety jak tyje to momentalnie powiększa mi się tyłek i uda, nie nawidzę tego. 
więc mam postanowienie noworoczne : ćwiczę regularnie! 












29 komentarzy:

  1. Spodnie bardzo fajne! A wagą się nie przejmuj, ślicznie wyglądasz! Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są fajne i tam facet twój z tyłu się rozbiera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no niestety wcisnął się w kadr :D

      Usuń
  3. spodnie jak spodnie ale jaka ta bluzeczka ładna :) nie widzę zwiększenia wagi u ciebie, dalej jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!

      no przytyło mi się troche.. widać po udach ..

      Usuń
  4. skąd bluzeczka,która masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń
  5. o niebo lepiej wyglądasz teraz gdy przytyłaś choć ja nic takiego nie widzę.
    tak więc nie odchudzaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale źle się czuje z tym , że wszstkie spodnie są na mnie opięte, a nie chce kupować nowych skoro mam tyle dobrych spodni.

      Usuń
  6. swietne spodnie;)ale ta baskinka jest przepiekna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie ty niby przytyłaś? 1kg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w udach, widzę po spodniach bo już sie nie mieszcze powoli :D

      Usuń
  8. ale masz ladnie opalona buzie...od tych soczkow marchwiowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że jestem blada, ale codziennie pije karotke więc może to od tego :D

      Usuń
  9. ale jesteś śliczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam do Ciebie na e-maila. :) [ kokosowaowsianka@gmail.com to Twój prawda ? ] mam nadzieję, że mi odpowiesz. :)

    PS. Piękna z Ciebie kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te spodnie, a Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widać, że przytyłaś, jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jade do Amsterdamu !
    Kamil golas :)
    Do jakis znajomych?;>
    Buziakiii ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne spodnie, a bluzeczka przypadła mi do gustu. Całość świetnie się prezentuje. Lubię wszystkie Twoje zestawy, ładnie i kobieco wyglądasz. Co do wagi to chciałabym wyglądać tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. e tam przytyłaś.. nie widac :) a wazylas sie ostatnio? wiesz ile wazysz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetną figurę jakie ćwiczenia wykonujesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę tycia w pupie i udach. Mi wszystko idzie w brzuch, uwierz, że to jest gorsze ;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *