piątek, 21 grudnia 2012

Hej kochane!

Hej kochane!
przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, nie miałam zbytnio czasu i w sumie też  nie miałam nic ciekawego Wam do powiedzenia :(

jestem w szoku że grudzień tak szybko mija!
nie lubię zimy ale grudzień jest dla mnie wyjątkowy :) to właśnie w grudniu mamy z moim ukochanym nasz dzień :) 8 grudnia świętowaliśmy czwartą rocznicę :)
dziś też był wyjątkowy dzień :) mój K. miał urodziny :)

niedługo święta.. jakoś nie czuje tej magii, nie lubię zbytnio świąt..

z niecierpliwością czekam na sylwestra :)

muszę zebrać ulubione kosmetyki roku 2012 :) mam trochę perełek z którymi chcę się z Wami podzielić :)

wrzucam kilka zdjęć z ostatnich tygodni ;)





















buziaki!

10 komentarzy:

  1. super zdecia, piekna wasza milosc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko nie martw się te nie czuje świąt jak straciłam prace rzed wczoraj i znalażłam nową w kawiarni za małe pieniądze to i tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie w kuli super ;) Jak Ty tam wlazłaś ?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. haha świetnie wyglądasz z różowymi dodatkami :)
    też miałam z chłopakiem rocznicę w grudniu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że już jesteś! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądacie : )
    skąd płaszczyk? przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolczyki, szukam takich od dawna. gdzie ich kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie skomponowane dodatki zimowe, rękawiczki wymiatają:DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *