piątek, 21 grudnia 2012

jak spędziłam koniec świata.. zakupy i takie tam :)]

Hej :) i jak tam koniec świata ? u mnie spokojnie..
wybraliśmy się dziś do złotych tarasów, pochodziliśmy po sklepach i zjedliślmy kolacje. 
uwielbiamy north fisha. Kamil zazwyczaj tam je rybkę z dodatkami a ja sałatki. najlepsza jest z grillowanymi krewetkami, zaraz po niej z grillowanym łososiem albo tuńczykiem. próbowałam też łososia i dorsza. pychotka! a Wy lubicie ryby? dla mnie to idealna alternetywa dla mięsa ponieważ go nie jem ;)
wracając do sałatek to są wyśmienite, dodatkowo codziennie po 18 jest taka promocja, że dwie sałatki albo dwie kanapki w cenie jednej. więc zawsze korzystamy z tej promocji i jem dwie pyyyyyszne sałatki.

w H&Mie przymierzałam różowe spodnie. odblaskowe. wcześniej kosztowały chyba 79zł teraz 40. ale nie wzięłam ich. jeszcze się zastanowie. bardzo spodobała mi się torba! różowy odblask! cena 149. może się skuszę. kupiłam szalik koralowo-różowy za dyszkę i buty różowe za całe 20zł!

aa no i poszłam też do hebe i kupiłam mój ulubiony tusz do rzęs z essence i korektor pod oczy z bell.

































25 komentarzy:

  1. Piękna z Ciebie kobietka i masz fenomenalne wyczucie stylu, uwielbiam tutaj zaglądać i podziwiać twoje stylizacje :) Te zdobycze z H&M to istne perełki !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tego tuszu i czółenka mam identyczne ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ta torebka była również w kolorze czarnym? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, chustka/szalik, nie wiem jak to nazwac jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. szalik boski, a spodnie bym brala na twoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie szpileczki jak TY tylko bezowe i uwielbialam je w lato i jesien! musze poszukac u mnie w HM jak sa tak przecenione to sobie kupie inne kolory ;-) zapraszam do mnie!
    www.natiaa87.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy jak się patry i takie tanie :) ae torebka cuda była

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka cud miód! Szalik też! Przez Ciebie (dzięki Tobie:)) idę na zakupy!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też od jakiegoś czasu używam tego tuszu, nawet niezły:)
    jak układasz włosy, że są tak pięknie uniesione:>?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wyglądasz jak milion dolarów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez uwielbiam ten tusz do rzes;) jest genialny;))
    a torebka jest obłędna, tylko ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kocham ten tusz do rzęs :) masz śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie buty za taką cenę, świetna okazja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko wyglądasz zjawiskowo,pięknie ,cudnie aż brak mi słów aby opisać :)a te różowe spodnie są extra tak się napaliłam że jutro jadę na zakupy mam nadzieję że jeszcze będą i je kupię :) a na jakim dziale były dziecięcym czy normalnie na damskim????

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie jest Ci w różu ! Ja niestety boje się tego koloru, możliwe gdybym trafiła coś co by mnie przyciągnęło - założyłabym ;) Masz cudną urodę Gosiu ! Bloga oczywiście będę odwiedzać regularnie . Życzę Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak, nie wiem czemu niektórzy wylewają tu swoje złości i żale, naprawdę. Ja weszlam na tego bloga przypadkiem, bo szukałam efektów ombre robionego samodzielnie i u Gosi mi się ono bardzo spodobało. Wczoraj ktoś napisał bardzo ostry komentarz i on został usunięty i może dobrze ale z 2 str zobacz ile masz pozytywnego odzewu. Jednak z 1 sie muszę zgodzić, zdecydowanie zrezygnuj z różowych pomadek, na rzecz bardziej naturalnych kolorow i będzie Ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kumam dlaczego faceci zawsze kładą portfele na podkładkach obok jedzenia :D mój ma to samo

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kumam dlaczego faceci zawsze kładą portfele na podkładkach obok jedzenia :D mój ma to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zazwyczaj trzymaja go w tylniej kieszeni spodni a siedzieć z portfelem na tyłku chyba nie jest wygodnie;-)

      Usuń
  19. nie jest Tobie za '' sztywno '' jak masz kurtkę skórzaną + płaszcz na zimę ?

    OdpowiedzUsuń
  20. usunięty wpis? chyba nie zdążyłam przeczytać... czyżby nie umiesz przyjąć krytyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Krytyka a chamstwo to duża roznica

      Usuń
  21. Spodnie mają genialny kolor! Nie zastanawiaj się :) Torebka bardzo fajna. A te butki to wygodne??? Skusiłabym się za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. figurkę masz fajną, styl też, ale moim zdaniem ten kolor szminki Cię postarza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *