piątek, 21 grudnia 2012

leniwy początek dnia

hej kochane!

co tam u Was ? 
ja jeszcze w piżamie, jem właśnie cieplutką 'zupkę' pomidorową. lubię takie dni gdy nie muszę się nigdzie spiezyć.. 

zaraz jednak ogarnę się i sobie gdzieś pójdziemy.. może na wesołe miasteczko ? się pomyśli :)

w weekend będę musiała się wziąć za ubieranie choinki, niestety sztucznej.. ale za rok, gdy wszystko pójdzie dobrze i będę już mieszkać ze swoim ukochanym na pewno będziemy mieć prawdziwe drzewko :)

a właśnie przecież dziś koniec świata! 

miłego!









8 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia! Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo :) kojarzę Cię z wizazowej szafy! super ze wpadłam na Twojego bloga :)
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego dalej leniuchowania ja jeszcze troche i do domku jade i tam odpoczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę lenistwa, ja od rana porządki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatycznie i przytulnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu znam Cię tylko z filmikow i bloga ale wydajesz mi się taka magiczną, cieplą, kochana osobą:) i juz nie moge sie doczekac zdjec z Waszego wspolnego mieszkanka bo cos czuję, ze pieknie je urzadzisz! :] ale chyba teraz też super mieszkasz. same centrum centrum Warszawy:) za kilkanascie lat pewnie chcialabym mieszkac w domu pod miastem ale poki co to jestem ogromna fanka mieszkania w centrum miasta:)wszędzie blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ty leniuszku :) mam podobną piżamę tylko moja jest w kółka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *