sobota, 1 grudnia 2012

szybkie zakupy w H&M ;)

Dziś miał być miły wieczór jednak siędzę w domu. 
Poprawiłam sobie trochę humor małymi zakupami w H&Mie ;)
Kupiłam sobie czapę (%19,90) rękawiczki (%19,90) kolczyki (%10) i wsuwki złote (6,90)
miałam kartę rabatową 20 zł z Glamour więc skorzystałam i za całe zakupy zapłaciłam 36 zł ;) myslę, że warto. czapka jest urocza, porobie zdjęcia na dniach ;) rękawiczki to ciekwy kolorowy akcent zimowy ;)

Nie lubię czapek ale tej zimy mam zamiar nosić ;)
a Wy chodzicie zimą w czapkach? 



22 komentarze:

  1. Ja noszę teraz czapkę z hausa z kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyobrażam sobie zimy bez czapy na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bzika na punkcie kolczyków wkrętek:) a kominy mają w H&M w jakichś promocyjnych cenach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, kominy w normalnych cenach z tego co widziałam po 60 zł... :(

      Usuń
  4. można łaczyć bez problemu tą karte z glamour z promocjami na te czapki i rekawiczki?:> Bo akurat też się czaiłam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie było problemu;) tylko karta jest ważna przy zakupach powyżej 50 zł ;)

      Usuń
  5. oooo jaaaa... kupiłam dokładnie tą samą czapkę, ale po normalnej cenie :/ ogólnie nie lubię czapek, lecz ta daje rade, kilka razy już ją miałam na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie lubię czapek, ale noszę je z rozsądku. Jestem strasznym zmarźluchem i przedkładam komfort termiczny nad niechęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jutro też idę do h&m po jakiś szalik i czapę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A są już jakieś sweterki przecenione w h&m? Świetne zakupy :).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same czapkowe postanowienie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też ostatnimi czasy zaczęłam nosić czapki i jestem w nich zakochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog, pomożesz? Moja koleżanka uważa sie za lepszą blogerke od demnie bo ma więcej obserwatorów... Chce jej udowodnić, ze tak nie jest i dlatego mamy zaklad, ze wciagu tygodnia zdobede 120!! obserwatorów. Prosze odpisz mi czy pomożesz

    franki13.blogspot.com prosze a ja sie tym samym postaram odwdzięczyc...

    OdpowiedzUsuń
  12. ach te wyprzedaże i inne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, ja kocham czapki <3 od kilku odbrych lat mam obsesje ;-P moja kolekcja ciagle sie powieksza w tym roku dolaczyl do niej nawet mocherowy beret z perelkami :D do fajnej luznej stylizacji moim zdaniem nie bedzie wygladal babcinie ;-) buzka i zapraszam do mnie!
    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zakupy :D Czapa i rękawiczki są urocze ^.^
    +obserwuję :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nie chodze w zimie w czapce, zawsze na poczatku kupuje jakiec cudo, a pozniej tylko lezy w szafie;d

    OdpowiedzUsuń
  16. DLACZEGO NIE ODPISUJESZ NA MAILE W SPRAWIE SUKIENEK???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *