poniedziałek, 31 grudnia 2012

zakochaj się w Warszawie..

Hej  piękne!


Dziś wieczorkiem  poszliśmy na spacer, byliśmy na  próbie  przed jutrzejszym sylwestrem na  pl. Konstytucji, trafiliśmy na  próbę Enej, Kasi Kowalskiej, Maleńczuka, Kamilowi też udało się usłyszeć 'Ona tańczy dla mnie' :D
na  próbach  posiedzieliśmy godzinkę i  poszliśmy na Starówke. od dawna chciałam się tam  przejść i zobaczyć jak to wszystko wygląda w czasie świątecznym, oświetlenie i dekoracje.. zawsze nie było mi  po drodze ale dziś sie udało :)












































17 komentarzy:

  1. Piękna Warszawa ! Wręcz ubóstwiam zegarki - Michael Kors

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! W takim miejscu czuć magię świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. My też wczoraj byliśmy na Starówce i Nowym Świecie, w końcu i całkiem niespodziewanie. Byliśmy po 16.00 i ludzi było mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi wstyd, że jeszcze nie byłam w stolicy :O

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne!, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iluminacje przepiękne :) Ja choruję na zegarek M. Kors. Mam torebkę i jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg. mnie starówka wygląda przepięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupujesz w H&M a nie stać Cię na porządne rękawiczki....tylko nosisz takie zmechaciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękny plaszczyk:)
    Samych Radosnych Chwil w 2013 roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku :*, gdybyś miała trochę czasu, polecam Ci mojego bloga cheatfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :*
    zapraszam. dodasz się do moich obserwantów ? :))
    proszę :))) zależy mi :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Wybieram się na zakupy do Warszawy a widzę że dużo fajnych rzeczy kupujesz na bakalarskiej chodzi tu o targowisko? W weekend też jest czynne? I co najważniejsze opłaca się tam jechać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Wybieram się na zakupy do Warszawy a widzę że dużo fajnych rzeczy kupujesz na bakalarskiej chodzi tu o targowisko? W weekend też jest czynne? I co najważniejsze opłaca się tam jechać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chodzi tu o bazar. w weekend czynne. trzeba pochodzic ale opłaca się jednak lepiej gdy jest ciepło.. :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *