piątek, 4 stycznia 2013

hej kochane!

jak tam u Was po Sylwestrze? u mnie bardzo dobrze, wybawiliśmy się, wytańczyliśmy, więc wszystko się udało!

Nowy Rok również zaczął się dobrze więc jestem zadowolona.

Dziś obchodzę urodziny.. już 22, z tej okazji życzę sobie systematyczności w prowadzeniu bloga!


Dajcie znać w komentarzach jakie chcecie w najbliższym czasie notki na moim blogu ? [ulubieńcy roku 2o12, pielęgnacja buzi, ulubione produkty do makijażu czy jeszcze coś innego?]

kilka zdjęć z ostatnich kilku dni :


















 torebki House 99 zł 
bluzka cropp 2o zł




 ja w wersji babcia :D



















31 komentarzy:

  1. to wszystkiego najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego moja rówieśniczko, spełnienia marzeń, zdrowia, miłości, radości oraz wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych przez Ciebie celów. Ja obchodzę urodziny 13 stycznia, więc jesteś ode mnie starsza tylko o 9 dni:). W tym roku niestety spędzę moje urodziny na uczelni:(, mam nadzieję, że Ty spędzisz swoje urodziny w nieco ciekawszy sposób. Jeśli chodzi o to co chciałabym zobaczyć w najbliższym czasie na Twoim blogu to zdecydowanie jest to pielęgnacja buzi oraz ulubione produkty do makijażu:). Pozdrawiam Cię Gosiu i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Ślicznie wyglądasz :) w każdym wieku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego!;))
    Piekne fotki:) a jaki sliczny bukiet kwiatow:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia i szczęścia! Sto Lat!
    Dodawaj więcej postów z Twoimi stylizacjami codziennymi, zawsze mi się podoba jak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że się wybawiłaś :) Ja spędziłam sylwestra z Polsatem, ale mimo to było miło posiedzieć z mamą :) W tym roku odpuściłam imprezę;)
    A może zrobisz taki post z ulubieńcami niekosmetycznymi? Ja na dziś bądź jutro planuję taki filmik ;) Jakiś ulubiony ciuszek, muzyka, zajęcie itp ;) Może być z tego całkiem ciekawa sprawa :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie ja Ci tej systematyczności życzę w nowym roku ;) a z okazji urodzin dużo zdrowia, bo bez tego ani rusz!
    No i muszę Ci powiedzieć, że będziesz bardzo ładną starszą Panią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również przyłączam się do życzeń, wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! piękny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak można o coś prosić, to o pokazanie zbioru lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. taaaaak, dużo zdjęć - to co kocham!
    spełnienia marzeń Gosiu i tego, żebyś się nigdy nie zmieniała!
    a co do Twojego pytania odnoście tego, o czym byśmy chcieli najbliższe wpisy to Ci powiem, że chcemy WSZYSTKO:D

    OdpowiedzUsuń
  15. popieram w 100%
    'Dodawaj więcej postów z Twoimi stylizacjami codziennymi, zawsze mi się podoba jak wyglądasz :)'

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń :) (spóźnione ale szczere ) ja bym Cię prosiła o stylizacje z tymi różowymi butami z H&M Bo wczoraj kupiłam ale nie mam pomysłu co do nich założyć buziaczki :*****

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) mam pytanie odnośnie czarnej skórzanej spódniczki na zdjęciu z tego posta , mogłabyś napisac w jakim sklepie można ją dostac ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogłbyś napisac z jakiego sklepu jest ? byłam wdzięczna

      Usuń
  18. http://3.bp.blogspot.com/-4cwj_17Dnvc/UOZCD39tMGI/AAAAAAAAFwE/23dR7dU9n90/s1600/IMG_0218.JPG

    Co to za szminka?
    I czy możesz zrobić róż do polików na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny poscik zjecia i wogole bedzie piekna babcią hehehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem za lookbookiem i jak podpisujesz szminki jakie masz na ustach bo zawsze robia wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo prosiłabym o:
    1. Ulubieńcy kosmetyczni 2012
    2. Ulubieńcy ciuszkowi, torebkowi etc. 2012 r.
    3. Przede wszystkim żebyś więcej o sobie powiedziała filmiki typu 35 pytań
    4. Co jest w mojej torebce
    5. Filmik jak stworzyć przytulny, ciepły klimat w pokoju
    6. Filmik ze swoim chłopakiem
    i wiele wiele więcej filmików
    Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  22. calkiem fajna z ciebie bedzie babcia ;) hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *