sobota, 19 stycznia 2013

i kolejne mini zakupy, tym razem H&M



Witam Was bardzo serdecznie!

Co tam u Was? Czy u Was też jest tak zimno i ciągle pada śnieg ? 
W Warszawie ulice nie są poodśnieżane, tragedia. na dodatek bardzo zimno.

no cóż, czekamy na wiosnę!

a dziś.. kolejny raz w tym tygodniu łaziłam po sklepach. no nie moja wina,że którędy bym nie szła i tak mam po drodze kilka sklepów. uroki życia w centrum.. 

dziś pokażę Wam co kupiłam w H&Mie.

pudrowa różowa bluzka z czarną koronką 39,90
dwie gumki z metalowymi złotymi kokardkami (jedna błyszcząca druga matowa)  14,90




















na samotny wieczór kupiłam sobie w rossmannie krakersy bio z pomidorami i bazylia. na początku mi nie smakowały jakoś bardzo, ale teraz jakoś zmieniłam zdanie i to moje 3 opakowanie tych chrupaków, ich cena to 5,99. ważne, że nie są z mąki pszennej. kupiłam również jogurt truskawkowy (zwykłych jogurtów nie jadłam już 3 lata) i kisiel poziomkowy bez cukru. w zimę częściej się objadam. w lato jakoś nie mam na to ochoty..

już  niedługo post o mojej diecie.  








  buziaki <3



 

15 komentarzy:

  1. ja taką gumką z kokardką kupowałam na allegro za 9,90 szt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę zakupy udane :) Bluzeczka bardzo ładna, a gumki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dzień bez jogurta to dzień stracony ja żyje na jogurtach

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka cudowna i te gumeczki też ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest piękna. Jaka Ty szczuplutka jesteś :)zazdroszczę! Podaj więcej informacji na temat odżywiania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kokardki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Wydajesz się bardzo sympatyczną osobą. Z niecierpliwością czekam na Twój post na temat odżywiania.Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluzeczka:) pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    Ja mam pytanie , co do Twoich ombre, bardzo mi się podobają. Zamierzałam kupić tą farbę , ale Pani w kosmetycznym, uprzedziła mnie, ze jak mam farbowane juz własy to mobre mi nic nie załepię. Czy Tu Gosiu miałaś wcześniej farbowane czy naturalne włsaki? Prosze o odpowiedź bo nigdzie nie ma infto na ten temat. Z górz dziękuje.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja nie mialam wlosow farbowanych, wiec nie mialam z tym problemu, ale rzeczywiscie na farbowane lepiej nie nakładać..

      Usuń
  11. Przepiękna bluzeczka, aż sama musze zajrzeć do h&mu :) też ostatnio kupiłam gumki do włosów z kolardkami ale materiałowymi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *